/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Hjælp! Åndssvage autokorrektur
Fra : smoky_larzzz
Vist : 600 gange
41 point
Dato : 03-04-07 13:09

Jeg har fornyligt formateret min computer og installeret Windows XP og Office 2000 pakken.

Men nu har jeg et problem: Når jeg skriver kommer der hele tiden en pop-op frem, som spørger mig om jeg installere Autokorrektur. Det ville jeg da gerne, men er ikke hjemme og har derfor ikke adgang til min Office-CD. Jeg kan simpelthen ikke få dne til at holde op med det. Har søgt herinde og fundet spørgsmål, som lignede mit. Jeg fulgte vejledningen, men kunne ikke få det til at fungere!

Er der nogen herinde som kan hjælpe mig??

På forhånd 1000 tak, det ville virkelig redde min dag, hvis nogen kunne hjælpe.

Lars.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 03-04-07 13:49

hvad med:
Hvis du vil slå stavekontrollen fra, skal du fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet Anvend automatisk forslag fra (word2000)

Kommentar
Fra : smoky_larzzz

Dato : 03-04-07 15:33

Det virker ikke!

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 03-04-07 15:42

Jeg går ud fra, at du siger "nej", hver gang pop-up'en kommer. Har du prøvet at sige "ja" og så se, om der kommer et eller andet frem, du kan trykke på. Måske kan du hente det manglende på nettet hos Microsoft på den måde.

Accepteret svar
Fra : farmerib2

Modtaget 41 point
Dato : 16-04-07 19:07

det er jo ikke stavekontrollen du skal slå fra. Der er en ligende option hvor du kan slå autokorektur fra.

Godkendelse af svar
Fra : smoky_larzzz

Dato : 27-05-07 22:01

Tak for svaret farmerib2.