/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Jokertallene fra uge 8-12-07
Fra : jensviggo
Vist : 1756 gange
50 point
Dato : 02-04-07 15:53

Hej

Kan nogen måske hjælpe mig med, hvor jeg kan få jokertallene fra uge 8-12-2007 fra, jeg har rodet rundt på adskellige hjemmesider uden held.

jensviggo

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-07 15:57

http://www.danskespil.dk/
Klik på joker i reultatlisten ti lhøjre, og så kan du se de forskellige trækninger

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 15:58

http://www.danskespil.dk/ kan du under Joker ude til venstre vælge trækning. Der kan du se tallene et helt år tilbage. Bare vælg fra dropdown-listen.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-07 15:59

Uge 8
Uge 9
Uge 10
Uge 11
Uge 12

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 15:59

Ikke i højresiden, den viser kun den seneste trækning. I venstreside kan du vælge en hvilken som helst trækning.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-07 16:10

arne.jakobsen

HOLD NU DIN FEDE DUMME KÆFT... jeg fandt tallene ved at gøre som jeg har beskrevet, over trækningen kommer der en drop down menu og der kan du vælge alle trækninger.

JEG ER VED AT BRÆKKE MIG OVER DIN EVINDELIGE BEDREVIDENHED ISÆR NÅR DU TAGER FEJL.

DØ FOR HELVEDE OG GØR DET SNART

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 16:15

Sørgeligt at du ikke kender forskel på højre og venstre. I højre side kommer der IKKE en dropdownliste. Det gør der KUN i venstreside som jeg har forklaret.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-07 16:17

ÅHH JA.

Det dumme svin er stadigvæk bare for meget, og der er IKKE plads til ham på denne jord. Kors hvor er han gennemsyret led.

Må jeg hjælpe med at bære kassen???? Det skal være mig en sand fornøjelse. Men han skal vel til Kommunekemi - Det er det eneste sted de tar så giftigt affald

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-07 16:18

Og hvor er du dog dum, at du ikke engang kan læse hvad jeg skriver.

Klik på trækning (eller resultat om du vil) OG SÅ kommer der en dropdown.

Der er sikkert flere indgange, me narne, du har IKKE patent på sandheden

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-07 16:23

Kontooververden har totalt ret.
Arne gætter som sædvanligt. Korrekt KAN du trykke til venstre under Lotto på joker. Dernæst skal du trykke "vindertal" og så er du samme sted som konto fortalte.

Så ganske as usual er Arne ude med riven uden at have belæg for det.

PS Har du ikke lidt flere historie om luft i radiatorer, Arne? Eller opgav du, da alle andre (incl mig sæ'l) sagde pumpestøj????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-07 16:27

jensviggo, hvis du er sød at bon'ne kontooververden for korrekt svar, skal du få 50 poæng retur fra mig, bare for at genere lille-Arne's blindtarm!

LOOOL

PS Hvis du blacklister ham, får du mindst 100

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 02-04-07 16:34

Tak for svarene, men kan ikke finde ud af det med danske spil, når jeg gør som I siger kommer der bare sidste trækning 31/3
Jeg må have lidt mere hjælp, jeg har fået tallene, men vil gerne vide lidt mere hvor jeg præcis kommer ind på siden med sidste års trækning, og tal så ordentlig med hinanden

jensviggo

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 02-04-07 16:43

Først - danske spil - ude til venstre trykker du på lotto, så trykker du på vindertal, dernæst kommer siden frem, hvor der du kan se den seneste trækning, oppe øverst kan du scrolle ned ved hjælp af den lille pil, så vælger du den uge du vil se

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 16:43

Du gør som tidligere nævnt bruger denne side http://www.danskespil.dk/

I højre side står der joker, det klikker du på, så får du mulighed for at klikke på "se præmier her", det klikker du så på, og så kan du vælge en dato tilbage til den 9.4.05

Der kan du se alle jokertal.

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 02-04-07 16:43

Ved den lille pil står der trækning

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-04-07 17:03

øhhh - hvad er det lige der pisser jer af i aj's svar. Så vidt jeg kan se forsøger han bare at give et svar - eller hva' ???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-07 17:04

Uge 8
Uge 9
Uge 10
Uge 11
Uge 12

som konto skrev. Så er du fri for at lede!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-07 17:06

Pirt.....såmænd kun at Arne skriver konto's svar ikke duer. Faktuelt virker begge svar (omend med lidt modifikationer)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-04-07 17:21

Undrer mig bare at aj tilsyneladende er udpeget til underdog her på kandu.

Uanset at man ikke kan lide hans stil, berettiger det vel ikke til en svada som den kort og klumme kommer med. Husk lige det et menneske der sidder og læser det.

I øvrigt er der vel nogle regler for, hvor groft man må svine en anden til - eller??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-04-07 17:27

Jomen hvis tingene var to-vejs var det nok heller ikke så galt. Men f. eks i fredags, gav Arne et åbenlys forkert hint og dømte ved samme lejlighed en sagesløs varmemester til idiot, ganske på normal "Arne-facon". Og listen af "Arne-udfald" er så lang som et ondt år.

Såehhh forlanger Arne respekt kan han starte med selv at udvise den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 17:30

Begge har henvist til den samme side.

Klikker man på Joker i højre side, så får man muligheden for at klikke på "se præmier her"

Klikker man på Joker i venstre side, så får man muligheden for at klikke på "vindertal"

Begge dele giver samme resultat, så der er intet galt i det Kortoververden skriver, men arne.jakobsen skulle lige sætte Kortoververden på plads uden grund

Men Kortoververden var først med svaret på spørgsmålet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 17:42

Typisk nok er det Konto . Klumme og ans der brokker sig. Min kommentar har da INTET at gøre med at sætte NOGEN på plads. Konto's version syntes mig bare at være ekstra besværlig idet man skal vide at man skal trykke på et lille rødt link for at nå frem. Vælger man at trykke på Joker under Lotto i venstre side er det meget nemmere at finde frem til Dropdown-listen.

Jeg er selvf. enig med pirt i at I skyder med ALT for grovkornede bemærkninger.

I burde skamme jer over jert eget sprog. Fy skamme. Og ligefrem at præmiere en bruger for at blackliste mig er da helt ude i hampen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-07 17:48

Pirt03
Citat
Husk lige det et menneske der sidder og læser det

Hvis du havde fulgt med i arnes tid på Kandu, ville du vide, at det du kalder for et menneske, er den mest foragtelige og åndeligt underdimensionerede lort der kan gå på 2 ben. Jeg foragter den modbydelige, ondskabsfulde, selvoptagne og bedrevidende skiderik og ville skræve hen over ham, hvis han lå døende på et fortov.

Om du er enig med mig eller ej er fløjtende ligemeget, for jeg har INTET tilovers for den slags misfostre, som der gudskelov ikke er ret mange af

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 17:54

Citat
arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 15:59

--------------------------------------------------------------------------------
Ikke i højresiden, den viser kun den seneste trækning. I venstreside kan du vælge en hvilken som helst trækning.

Citat
arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 16:15

--------------------------------------------------------------------------------
Sørgeligt at du ikke kender forskel på højre og venstre. I højre side kommer der IKKE en dropdownliste. Det gør der KUN i venstreside som jeg har forklaret.

arne.jakobsen

Du har ret i, at det er sørgeligt. Sæt dig nu ind i tingene før du sætter andre på plads. Desuden var du den første, der uden grund brokkede sig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-07 17:59

ans - Sørgeligt at du ikke kender betydningen af ordet "brok".

Læg igen mærke til Klumme's svinske måde at kommentere på. Og hans kommentarer har som sædvanlig INTET med emnet at gøre. Det er REN personforfølgelse.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-04-07 18:03

Se dette er en tråd der er værd at følge med i..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-04-07 18:04

Citat
Sørgeligt at du ikke kender forskel på højre og venstre. I højre side kommer der IKKE en dropdownliste. Det gør der KUN i venstreside som jeg har forklaret.

I ovennævnte citat nedgører du en bruger før du selv har sat dig ind i den side, der henvises til.

Kommentar
Fra : Hallob

Dato : 02-04-07 18:05

Forresten jensviggo..

Har du vundet noget?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-04-07 18:26

Citat
REN personforfølgelse

LOOOL Hvor er du dog indbildsk LOOOL Du skulle dumpes i Somaliland og piskes hver dag.

Med hensyn til mine kommentarer til emnet, så er dette ganske unødvendigt, da kortoververden så udemærket har besvaret spørgsmålet, og havde du blot kunne holde din ildelugtende kæft, var der såmænd ingen der havde opdaget at du stadig er i live

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-07 18:28

arne....

Du er endda for dum til at læse mit navn..

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 02-04-07 18:34

I rest my case