/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 inst.
Fra : overture8
Vist : 605 gange
20 point
Dato : 01-04-07 20:26

Hejsa alle håber at der er en som kan hjælpe mig....

jeg har lige købt en ny pc med xp media center edition og har været inde for at hente den nye explorer men når den skal til at installere skriver den at den ikke kan fordi det er et andet sprog...

jeg hentede en dansk version af IE7 da det jo er en dansk xp

Hvad gør jeg i sådan en situation

Mvh. Michael Nørregaard

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 20 point
Dato : 01-04-07 23:26

Du skal bruge den engelske IE7 til Media Edition, og så installere en dansk sprogpakke. Bøvlet, men sådan er det http://peter.mpbrun.dk/index.php/2007/02/19/internet-explorer-7-mui-pack/

Godkendelse af svar
Fra : overture8

Dato : 06-04-07 13:08

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-04-07 13:17

Velbekomme.