/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opstart XP
Fra : niller59
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 01-04-07 09:45

Efter at have kørt forskellige virusprogrammer, vil maskinen ikke starte op som sædvanligt.
Den starter op på " Administrator" og kræver et password. Det er tidligere sket , men uden at indtaste pasword.
Nu skriver den " Systemet kan ikke logge dig på da domæne HP XXXXXXXXXX ikke er tilgængelig "
Maskinen er købt brugt med XP Professionel incl. licens men uden skive.
Hvad kan jeg gøre ???
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 01-04-07 09:47

systemgendannelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-04-07 09:52
Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 01-04-07 09:59

hvis du har licens nr. skal du bare finde nogle som har skiverne, så kan du få den lagt ind igen

Kommentar
Fra : Moneypenny

Dato : 01-04-07 11:14

Du forsøger åbenbart at logge på et domæne. Dette ændres på denne måde.

Når du står ved logonskærmen, hvor du selv skal indtaste brugernavn og adgangskode, vil der være en knap nedenfor til højre hvor der står Indstillinger.

Når du trykker på den, får du yderligere et rullevindue frem, hvor du kan vælge mellem at logge på domænenavn eller computernavn. Du skal så vælge computernavn og det brugernavn og den adgangskode, som du ved normalt virker.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 200 point
Dato : 01-04-07 11:17

Kan du bruge dette link: ? http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no48

Godkendelse af svar
Fra : niller59

Dato : 16-04-07 16:54

Tak for svaret stilkene.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 16-04-07 17:57

Selv tak, niller59