/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Opdatering til Kandu brugerne
Fra : o.v.n.
Vist : 812 gange
100 point
Dato : 01-04-07 02:20

Dette er egenlig ikke et spørgsmål, men i tip er der kun fem som kan komme med kommentarer, linket her er til en højaktuel opdatering af jeres viden: http://www.jograham.com/animgall/fantasy/camelot/fools/fool1/af.gif

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 01-04-07 03:34

Kommentar
Fra : join

Dato : 01-04-07 07:39

hej o.v.n

Tak for indlæg.

Jeg er temlig ny bruger på kandu - og har mest travlt med at læse, læse og læse - jeg bliver så klog!!

Dette indlæg er helt klart en opdatering af mig

hilsen
join

Accepteret svar
Fra : kettedk

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-07 07:53

Det er anden gang jeg glemmer, at det er den 1. april
Jeg bliver narret mange gange i dag, hvis det fortsætter

//Kettedk

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-04-07 08:39

Godt nok overrasket.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 09:10

Det er det mest fornuftige indlæg jeg nogensinde har set fra O.V.N

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 12:50

Rart at se i kan bruge mit link hmm vist 99 gange, mange bliver vist opdateret uden at skrive, tak for hjælpen

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 01-04-07 12:52

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 01-04-07 12:54

1000 tak er straks anvendt. MvH B&S

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 14:16

Jo tak - men skal jeg så smide mit sædvanlige viruprogram ud.
Eller skal jeg bare køre videre med det indbyggede i bios som jeg fik med ved installation af mit elskede Word Perfect 5.0

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 14:20

Citat
skal jeg så smide mit sædvanlige viruprogram ud
ja smid du den ud, og instaler i stedet et antivirus program, eller måske har du smidt indlægget i en forkert tråd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 14:38

OK - men når nu mine andre interesser er virusprogammer og denne kategori er andre interesser - så må det da være her.

Ps. Linket i billedet virker ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 14:45

Citat
Ps. Linket i billedet virker ikke
hvad for et link i hvilket billede

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 14:49

Det her link virker ikke..................
http://www.jograham.com/animgall/fantasy/camelot/fools/fool1/af.gif

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-04-07 16:04
Kommentar
Fra : karenD

Dato : 01-04-07 21:02

Citat
hmm vist 99 gange, mange bliver vist opdateret uden at skrive, tak for hjælpen

Hæh, ja JEG tør godt indrømme, at jeg ploppede i med et plask...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 21:14

glad for at i kan bruge "opdateringen" nu er dagen snart gået, så hvis i vil gøre jer fortjent til point, må i til at skynde jer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-04-07 21:44

Ohhh, det var liiige det link, jeg sad og manglede, for jeg har ikke rigtigt på fornemmelsen, at nogen har lavet en aprilssnar med mig - man skal nemlig som regel stå tidligt op for at drive gæk med mig

Og det er sq da skægt, at drive gæk.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 21:52

Ja ja - jeg hoppede også i med et plask...................bare vent til næste år.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 22:00

Og så ville du have mig til at tro på linket ikke virkede e.c det var vist din hævn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-04-07 22:05

Yes................................................

Næste år kommer der en ubuntu aprilsnar.

Ps. Jeg glæder mig til i morgen, når jeg skal installere den nye frigivne Feisty.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-07 22:11

Hej e.c nu du er på linjen: Hvordan instalerer du ? Oveni eller sletter Edgy først

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-07 00:11

Tak for svaret kettedk. Jeg håber ikke du plumpede i for mange gange her er lidt trøstepoint

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-07 00:13

1000 tak til alle for deltagelse, jeg glæder mig allerede til næste år

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-04-07 17:25

Jeg installerer på en anden harddisk - jeg har nogle stykker på 13 GB (på en af dem ligger Vista)
Hvis det kører godt flyttes den lige over på en 80 GB.
Det er meget sjældent at jeg installerer oveni - en helt ren installation syntes jeg er bedst.

Ps. Den Feisty kommer først om nogle dage (d. 19 tror jeg nok)