/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
crazy horses
Fra : chicapigen
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 31-03-07 20:52

hejsa

er der en sweet fan eller en der ved noget om sweet , der kan svare på om sweet har lavet en cover version af nummeret crazy horses. vi er lidt uenige om det så det ville være rart at kunne få det konstateret

venlig hilsen chicapigen

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-07 22:23

Nej (99,99 % sikker)

Jeg har altid været stor fan af the Sweet, men har aldrig stødt på at de skulle have lavet en version af Osmond nummeret Crazy Horses. Jeg går ud fra at det er den du mener.

Jeg kan dog ikke garantere dig 100% sikkert, men næsten.

MVH

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-07 22:52

Jeg tror heller ikke de har udgivet det nummer, her er tekster til deres sange og der er ingen skøre heste: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/The-Sweet-lyrics/23E76CA8485A8B8148256D7500293927

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-04-07 12:06

ja det er nummeret som osmonds har lavet. ok jeg tror nu heller ikke sweet har lavet den og jeg har heller ikke kunne finde det nogle steder, så 99,99 % sikker på de ikke har lavet den er jeg helt med på tak for hjælpen

venlig hilsen

chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 01-04-07 12:07

Tak for svaret viskinge.

venlig hilsen chicapigen