/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Screenshot
Fra : marcussen1
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 31-03-07 20:20

Tidligere kunne jeg se et screenshot, hvis jeg var inde på f.eks. "Majorgeek.com" for at se et program, jeg evt. ville downloade. Det kan jeg ikke mere. Jeg kan sagtens downloade de forskellige programmer, men ingen af den kan jeg se et screenshot. Når jeg klikker på 'screenshot' flimrer skærmen et øjeblik, men der sker ikke andet. Hvad er der sket?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-03-07 21:42

Gendan dine internet indstillinger

Eller prøv at hente Adobe´s sidste.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-07 23:07

Svært for mig at svare på, jeg har ikke problemet, men måske kan hjælpe at opdatere din java: http://www.java.com/en/download/index.jsp
Prøv at se på dine internet indstillinger, på en netbank side, for eksempel Danske Bank, klik på linien Tjek din pc, der skal gerne stå OK ud for alle linier: http://www.danskebank.dk/danskenetbank

Kommentar
Fra : disken

Dato : 31-03-07 23:26

Prøv at installer din skærmdriver igen.

Fuk__ har haft- det samme med office 03
det vimser et secund og VÆK..

Tror der er kommet en ny FRA Adobe Flash, prøv der først

Eller også kan de ikke sammen - MERE
Har du Home /PRO / Vhiskas
Sidstnævnte giver problener

Ellers.
Gendan system, og HUSK at gemme ALT

Men bortset fra det, så gendan dine INTERNET-INDSTILLINGER...
Kunne JO være, at du har lavet OM på noget...

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 01-04-07 21:42

Tak for forslagene, der var dog ikke noget der hjalp. Det er også til at leve med.
Mvh
Niels

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-04-07 21:53

Brug en bedre browser: http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ jeg bruger kun Internet Explorer når jeg skal i banken

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 02-04-07 13:32

Tak for svaret o.v.n..
Jeg gjorde, som foreslog, og det virkede med det samme.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-04-07 14:55

Selv tak, Firefox er også min favorit