/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjern gammel version af msn
Fra : Mig85
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 31-03-07 16:58

Jeg har windows live messenger, men der ligger en ældre version af msn på min computer, som jeg ikke kan få lov til at fjerne...
Når jeg starter min computer logger den automatisk på live messenger, men efter 2 min logger den af og på, på en ældre version.
Er der nogen som kan hjælpe mig med at få fjernet den gamle version??

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-03-07 17:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-07 17:04

gå i start - kør - kopier dette ind :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

det vil så fjerne alt der hedder messenger - både den nye og den gamle - genstart og hent live messenger igen her:

http://get.live.com/messenger/overview

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-07 17:04

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 31-03-07 17:05

To måder, samme virkning.

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 31-03-07 17:13

Det første kunne jeg ikke lige finde ud af, og det andet forslag virker ik. Begge versioner ligger stadig på min computer....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-03-07 17:18

Det er MSN messenger,der virker
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
ikke.

Gå i Start>kontrolpanel>tilføj og fjern programmer, og
fjern det derfra.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-07 17:19

Ok, hent filen ned her http://www.ngweb.biz/downloads/remmsg.cgi Pak den ud på dit skrivebord. Åbn den udpakkede mappe, og kør filen Uninstall.exe. Så burde Messenger være væk. Genstart maskine bagefter.

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 31-03-07 17:20

Til Manse: Det er lige det jeg ikke kan... Når jeg går der ind, vil den ikke fjerne det, lige som at programmet ik ligger der...

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 31-03-07 17:27

Til stl_s: nu har jeg prøvet at gøre det som du skrev, men msn messenger ligger stadig på min computer..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-03-07 18:03

du skal sørge for at lukke programmet ned først så det kan afinstalleres - det gælder begge to

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-07 16:37

har du fundet ud af noget ???

Godkendelse af svar
Fra : Mig85

Dato : 29-04-07 16:40

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 29-04-07 16:40

Ja, det gamle messenger kommer i hvertfald ik frem mere...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 29-04-07 16:41

Det var da godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-07 16:41

godt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-04-07 16:42

Kommentar
Fra : Mig85

Dato : 12-12-07 21:56

Nu har jeg igen problem med det gamle messenger.. Jeg kan ikke få lov til at fjerne messenger 7.5. Hvis jeg så fjerner windows live messenger og vil geninstallere det, så kan jeg ikke få lov til det, da 7.5 ligger på min computer..
Grunden til at jeg vil have det fjernet, er at windows live messenger ikke virker rigtigt, og derfor skal have det geninstalleret...

Er der nogen som ved hvordan jeg kan få fjernet 7.5??.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-07 22:03

samme som før

gå i start - kør - kopier dette ind :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

det vil så fjerne alt der hedder messenger - både den nye og den gamle - genstart og hent live messenger igen her:

ms VIL have os til at bruge wlm