/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Hvide tænder i DK's bedste ide
Fra : Birgitte32
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 31-03-07 13:35

Har lige siddet og set genudsendelsen af Danmarks Bedste Ide. Der var en dame, der havde en form for bark, der kunne blege/rense tænder - bare ved at tygge det og gnide det mod tænderne. Er der nogen, der ved, hvad denne bark hedder, og hvor den kan købes?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-07 13:53

Hvis hun ikke selv oplyste det i udsendelsen, så er det sikkert hendes hemmelighed, da hun evt. vil tjene penge på at bruge det i tandpasta.

http://programmer.tv2.dk/ide/article.php/id-6427534.html

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 31-03-07 14:03

Jeg så ikke hele udsendelsen - det er derfor jeg spørger Kom kun ind til sidst. Og det kan umuligt være en hemmelighed, da det er normalt for kvinder fra østen og afrika at bruge denne bark som tandbørste - har set mange Sri Lankanere bruge det. Ved bare ikke, hvad det hedder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-07 14:09

I mit link, der kan du se klippet om barken, hun fortæller ikke hvad det/den hedder.

Men prøv i de små butikker, hvor der sælges alt (fødevarer) fra andre lande, de ved sikkert hvilken bark, der er tale om.

Kommentar
Fra : Klojs