/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Dårligt billede i fuld størelse?
Fra : Steffansteffan
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 15-01-03 14:30

Når jeg viser film via tv-out så er billede meget dårligt i fuld størelse fordi at billede rammer den venstre side, hvis filmens billede ikke rammer venstre side så er der ikke noget. Problemet er lige kommet. Jeg har et Point Of View GeForce4 Ti4200 128 DDr-ram. Jeg bruger et scart-stik med in & out på. Filmende er dårlige uandset hvilket program jeg bruger.

Hvad kan der være galt?

hilsen
/Steffan

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 15-01-03 18:45

Kablets kvalitet er alt afgørende. Du bør gå efter guldbelagte stik.

Mvh, ke'Fir, m,a,

Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-01-03 19:20

kontrol panel-skærm-indstilliger-avanceret-geforce-vælg af enhed-enhedsjustering
er en mulighed

Kommentar
Fra : tams

Dato : 17-01-03 08:02

Jeg har et GeForce 3 Ti200 fra Point of View, og har kun haft problemmer med det, og det er fordi mærket Point of View indeholder flere hundrede fejl.
Jeg hader det mærke...
Du skal bare vide, at jeg vælger aldrig mere Point of View mere, så må du om hvad du vælger næste gang.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 17-01-03 09:58

du kan købe kabler her billigt:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=2&gruppeid=1&PHPSESSID=ce10c81751860e6096552b62190898d5
men er problemmet lige kommet kan det være en konflikt i windows system:
prøv med et gendannelses punkt(du bagefter kan fortryde)systemværktøjer under tilbehør.

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-03 18:41

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 18:46

Rimelig hurtigt må jeg nok sige så du for dem tillykke du

/Steffan

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-01-03 19:01

hey, hvad med at give noget feedback, til dem som har forsøgt at hjælpe dig, istedet for at lukke dit spørgsmål, på en så svag måde......
Når andre køber svaret til dit spørgsmål, fordi de har samme problem, får de bare alfabetet 3 gange.....woow hvor fedt.....

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 19:06

jeg har oprettet 2 andre spørgsmål omkring dette og der er ingen som kunne svare på det, og jeg synes ikke at jeres svar/Kommentar var gode nok så jeg så jeg skulle bare have det lukket på en hurtig måde.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 29-01-03 19:24

hvad med om det så var dem der havde brugt tid på at hjælpe dig der fik dem ???
Så sætter man pris på forsøget

Kommentar
Fra : XanTia1987

Dato : 18-06-03 00:32

ja men uffe29 se det på den anden synsvinkel hvorfor skal alting være så stift og ens det er da meget hyggeligt at nogle laver sådan en joke engang imellem :) og ja han kunne ligeså godt ha givet sine point til en anden men det kan være han gør det en anden gang ik :)

Kommentar
Fra : LarsenUnlimited

Dato : 15-08-03 19:03

alfabetet

Kommentar
Fra : philipdamhansen

Dato : 16-11-03 14:04

ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ