/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
FTP prg.
Fra : lillemig
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 15-01-03 13:50

Jeg har jo mulighed for 10MB HP gennem udbyder (gvdnet). Jeg HAR lavet en lille HP men egentligt ikke lige mig (gider ikke)!
Ok det var da rart lige at kunne uploade "skærmdump/billede" PROBLEMET:
Jeg hentede en (TRIAL) Cute FTP v. 3.2 som ikke virker mere, og har helt mistet forbindelsen til siden.
Har kun kunnet finde "trial" - ærlig talt, mit behov er ikke ret stor, skulle det ikke kunne findes gratis prg. som kan klare den slags?
PS:. Min host understøtter ikke Frontpage, så det har jeg ikke kunnet bruge, hvilke muligheder har jeg - rettere sagt - er der GRATIS muligheder?

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-03 14:11

AceFTP 2 Freeware er et af de bedste FTP programmer på markedet. Dens brugvenlige brugerflade vil få dine overførelser til at gå hurtigt og nemt på en gang. Ydermere, giver AceFTP 2 Freeware dig en masses af indebygget features som ikke kan undværes. Lav overførelser via server til server, åben flere FTP adresser, udfør flere overførelser på en gang uden problemer. Tag et forkig på filer ved brug af den intregerede Viewer og hold øje med oveførelser grafisk ved brug af Transfer Rate Viewer.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 15-01-03 14:12

Hej Lillemig,

Jeg antager du skal bruge Ftp-klient og ikke Ftp Server ?

Her er et par Klienter at vælge i mellem - http://www.thefreesite.com/Free_Software/FTP_freeware/

Mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 14:12
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 14:13

Vil nu mene du godt kan uploade med Frontpage alligevel - det eneste manglende understøttelse af Frontpage hos udbyderen vil betyde er - at der er funktioner i Frontpage som så ikke vil virke ( komponemter som besøgstæller, formularer, søgefelter osv ) alt det andet kan du godt uploade alligevel - det er jeg NÆSTEN sikker på.....

Fnollerpige

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-01-03 19:12

Hej lillemig

Jeg vil lige give mit bud med, da det ikke er nævnt endnu.

Jeg benytter wincommander, dette program er samtidig meget meget bedre end windows stifinder og har en fast plads på min computer.Du kan hente det her:

http://www.hyggesiden.dk/program.htm

Læg i øvrigt også mærke til programmet til højre "stones webwriter", hvis du i dag benytter frontpage kan jeg på det varmeste anbefale dig at prøve denne prisbelønnede gratis danske webeditor i stedet for den er temmelig god syntes jeg, just my 5 cent

mvh srhansen

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 15-01-03 20:02

>> Uffe29
Nå jeg fandt det nu ret inden dit link (går da ud fra I alle har været nede fra kandu), AceFPT2 virker helt OK og har igen fået forbindelse til min "snoldede" HP.

>> Fnollerpige (håber ik' du er vred over "Melander" billedet), men ang. det her så tror jeg ikke man kan bruge FP, man kan klare tæller m.v. ved script, men jeg har ikke kunnet eller hørt man kan uploade med FP, host henviser jo også klart til et FTP prg.

Til alle, man kan jo ikke dele her, men jeg har brug for hjælp (til aceFPT2) og er på vej med nyt spm. foreløbig tak for hjælpen :)

Godkendelse af svar
Fra : lillemig

Dato : 15-01-03 20:03

Tak for svaret Uffe29.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 20:55

lillemig -

SUR - naj mig aldrig.....

synes det var synd for Melander, men det kommer han vel over *G

Nej tror faktisk osse det var noget vrøvl, men skrev da heldigvis osse Næsten 100 % sikker - men det slog mig bagefter - at det vist var noget vrøvl.

Fnoller

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-01-03 21:29

Og selv om jeg måtte betale med 10 points så vil jeg gerne fortælle dig om en meget nem FTP, nemlig SmartFtp som du finder her
http://www.smartftp.com
og så er den garanteret fri for spyware (anbefales af Lavasoft som laver spywarescanneren ad-aware)
Den du brugte tidligere Cute HAR spyware (uha!)
mvh als

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 15-01-03 21:53

>> Jeg ved ikke rigtigt om der er "smart" med 2 FTP prg. ?

Kommentar
Fra : als

Dato : 16-01-03 07:53

Selvfølgelig ikke, men det kunne jo være du stod for valget en anden gang. SmartFTP er nem, gratis og fri for spyware. Har derfor alle fordelene.