/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Sony 32" Flat TV - HD Ready
Fra : Nuserpigen
Vist : 1040 gange
500 point
Dato : 30-03-07 12:35

Hejsa

Vores gamle fjernsyn har sagt puf og virker slet ikke mere...

Så har kigget lidt på dette tv:

Sony 32" Flat TV - HD Ready

--------------------------------------------------------------------------------
Sony KDL-32V2000AEP
--------------------------------------------------------------------------------
Den nye HD-forberedte 32" V-serie byder på eksklusive teknologier fra Sony, som f.eks. "Live Colour Creation", "BRAVIA® ENGINE", og en højtydende LCD-skærm sikrer en høj billedkvalitet. Denne serie har desuden forøgede tilslutningsmuligheder og praktiske funktioner.
--------------------------------------------------------------------------------
32" BRAVIA LCD-TV i V-serien HD-klar Integreret digital TV-tuner Højtydende S-PVA LCD-skærm WCG-CCFL-bagbelysning og Colour Filter Side Hurtig svartid 8 på ms BRAVIA® ENGINE Bred betragtningsvinkel på 178° Hurtig svartid 8 på ms Høj kontrast på 1300:1 SRS® TruSurround XT™ giver forbedret surroundeffekt Med PIP Freeze kan du sætte vigtige scener på pause øjeblikkeligt Skærmen kan drejes, så du er sikret den optimale synsposition High Definition Multimedia-brugerflade (HDMI) PC-indgang til brug som PC-skærm Tekst TV med EPG Udgangseffekt (musik) (V,H) (watt) 10 +10 = 20 W Lydsystem TruSurround XT™ Table-Top Stand Medfølger Mål DxBxH: 99x546x792 mm - Uden Stand Vægt inkl. Stand: 17 kg

Er det noget skrammel eller værd og købe?

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-03-07 12:39

Det kommer jo helt an på behovet og prisen

Apparatet fejler ikke det fjerneste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 12:42

Sværger til Panasonic

Både pris og kvalitetsmæssigt.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 12:43

Citat
Skærmen kan drejes, så du er sikret den optimale synsposition

Det kan da vist ikke bruges til meget med mindre man er ALENE om at se fjernsyn....

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-03-07 12:58

Hejsa

du har fat i den rigtige ende, netop fordi du er fremtids-sikret fordi der er
Citat
Integreret digital TV-tuner

dette er klart en fordel, flere og flere tv stationer udsender nemlig digitalt signal
så man derved får det optimale ud af det.

Sony er slet ikke noget dårligt valg.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 30-03-07 14:18

Jamen så er det jo ikke et helt dårligt valg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 17:36

Nej....

Valget er såmænd godt nok....

Men prisen kender vi jo ikke....

Ydermere er der meget vigtigt at du SER fjernsynet i brug da 2 par øjne ikke ser det samme...

Og i sidste ende hjælper det jo ikke meget at teknikken er i orden hvis du ikke bryder dig om billedet

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 30-03-07 18:05

hejsa
vi har købt et panasonic 42 " det sværger vi også til , man lad os få prisen af vide det er da rimeligt afgørende, nogle af vores venner har et sony 32" det er ok

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 31-03-07 00:56

Refi... Ja det er klogt og se på skærmen inden den købes...

Den koster 12000,-

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-03-07 00:58

Jeg er også til Panasonic, har lige købt et, og det er fedt.

Omkring digital tuner: Man kan IKKE give et klart svar på, om det er smart eller ej. Det afhænger primært af, om du regner med at have antennesignal, satellit, kabel osv. - fordi du ofte kan få det digitale signal på flere måder. Samtidigt skal du være opmærksom på, at digitale tunere er efter "dagens standard". Som så mange andre ting, sker der en løbende udvikling, og det er MEGET sandsynligt, at der har været en kvalitetsmæssig udvikling om 3-4 år, der reelt forælder de digitale tunere, der er indbygget i dag. Ønsker du altid det nyeste og smarteste, kunne det derfor måske være en fordel med en ekstern tuner, da den vil være væsentligt billigere at skifte en hele tv'et / den indbyggede tuner.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-07 11:02

12000 lyder umiddelbart "dyrt" for en 32"........

Jeg ville nok kigge mig lidt mere om inden køb.....

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-03-07 11:25

Jeg har købt Panasonic 42". Kostede 10.900. Hvis jeg selv hentede det, kunne jeg godt hente det på den Tyske side, så røg der yderligere 500 af

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 31-03-07 14:32

hejsa tapeconnection har også en 42" panasonic pv 60EH på tilbud til 8999,00 og der er ca. 125 stk tilbage og det er incl. fod billigt og det er et godt tv. og 37" til 8499 det er værd at kigge på

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 31-03-07 16:33

Suverænt TV til prisen !!!

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 31-03-07 16:39

jeps erling_l ,, det er netop sådan et vi har købt og vi syntes det er rigitg godt, og det har nogle dejlige naturlige farver.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 500 point
Dato : 01-04-07 22:29

Hej,

Du kan finde Sony KDL-32V2000 til 9999 kr her:

http://www.godpris.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=KDL32V2000

Hvis du har mod på det kan du købe det i Tyskland for lidt over 8000 kr.

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/399647S1-3_-kdl32-v2000-sony.html

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 01-04-07 23:37

hej

tapeconnection har et sony KDL 32V2500 TIL 9488,00
audiosound har det samme til 9175,00

du kan evt. gå ind på www.hifi-link.dk og trykke på forhandlere og der finder du i masse vis forskellige priser på fladskærme m.m

venlig hilsen chicapigen

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 02-04-07 12:49

Tak for svaret lawitt....

Også tak til jer andre for råd

Hilsner fra Nuserpigen