/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
eBay - Tyskland
Fra : Dieter
Vist : 1097 gange
100 point
Dato : 30-03-07 11:53

Nå man byder kann man byde med et beløb man maksimalt vil give for et bestemt produkt.
Spørgsmå er nu: kan andre bydere se, hvad man har budt maksimalt eller byder eBay med mindre beløb indtil mit maksimalt beløb er nået.
F.eks. Lige nu er budet på € 100
Jeg vil maximalt give € 150.
Hvad kan de andre bydere så se ? At mit bud er på € 150 eller hvad ?

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 30-03-07 12:09

De andre bydere kan se det aktuelle bud der er på varen lige nu.
De kan ikke se dit maximum bud.
Ebay byder så automatisk over det næste bud der kommer, indtil det er over dit max bud.

Accepteret svar
Fra : tusneldada

Modtaget 110 point
Dato : 30-03-07 12:11

De kan kun se, hvad buddet er på nu, nemlig 100. E-bay matcher så højere bud indtil dit max-bud er nået. Så først når en anden køber byder min. 150,01 vil man kunne gætte, at dit max-bud var 150.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 30-03-07 13:22

Tak for svaret tusneldada.

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 01-04-07 06:58

Hej Dieter

Så lige dit indlæg, og vil gerne komme med en kommentrat selv om spørgsmålet er lukket.
Jeg handler ofte på Ebay.de, og har kun positive oplevelser med det.

Tusneldas svar er korrekt, men jeg ved ikke om sælger kan se dit maximum bud, og derved evt. selv forsøge at byde prisen op. Det kan kun findes ud af ved selv at sætte noget til salg. Det har jeg dog ikke prøvet endnu.

mvh

Dorte

PS god fornøjelse - det er hyle skægt