/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
http://www.rynkestrygejernet.d
Fra : Disi
Vist : 1823 gange
100 point
Dato : 30-03-07 08:59

Er her nogen der kender til dette http://www.rynkestrygejernet.dk/index.htm

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-03-07 09:11

Næh, men tror nu også det er en ny måde at fuppe penge ud af godtroede folk på...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 09:16

En reklame som alle andre

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-03-07 09:21

Det duer ikke, hvis der ikke er veloanticipeder i.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-03-07 09:22

Hvor er du så konsulent Disi?

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 30-03-07 09:28

Jeg er ikke konsulent
bare en forspørgelse

Se den mail jeg har modtaget fra en forhandler

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-03-07 09:30

LOL...

Prøv at se på Region Hovedstaden > Københavns Kommune > Yvonne & Carsten Lund

Så tror man på det...

Hvofor ikke sætte sådan et link som tip??

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 30-03-07 09:31

Tak for din interesse i at demonstrere rynkestrygejernet.

Jeg vil meget gerne fortælle dig om rynkestrygejernet, hvad det er det gør og hvilke indtjeningsmuligheder vi kan tilbyde. Det bedste ville være hvis jeg demonstrerede det for dig så du kunne se med egne øjne hvad det gør. Hvor i landet bor I?

Vi sælger Rynkestrygejernet i en kundepakke med Gel til 8 behandlingere og med et par andre produkter, rensecreme, toner og en dagcreme. Det sælger vi til kr. 2599,-. Din umiddelbare fortjeneste pr. kundepakke er kr. 399,-, men der er en række muligheder for at udvide din fortjeneste temmelig meget og opnå en meget større fortjeneste ret hurtigt. Der vil bl.a. være et del provision af eksisterende kunders løbende køb. Det vil jeg meget gerne forklare dig meget mere om når jeg demonstrerer det for dig.

Men lad os starte med at tale sammen i telefonen. Ring til mig på du kan ringe når som helst. Eller send mig en mail hvornår og på hvilket nummer jeg kan træffe dig.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 09:38

Spam kan man jo ikke kalde det, da du vel selv har henvendt dig

Men så lad mig "nøjes" med BONDEFANGERI.....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-03-07 09:51

Sådan en bruger skulle kunne smides ud herfra. FÅRK jeg bliver bare så ##"&%/&&%¤&/(/&

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-03-07 09:58

Det er jo "bare" endnu et Nuskin-produkt - og målet er at få dig ind som forhandler. Og så kan du bare så rigtig, rigtig mange penge og de kommer nærmest af sig selv, fordi det hele er så godt og enestående....!!??

Hvis sådan et strygejern virkelig havde noget på sig, så var det nok kommet op i sensationspressen eller lignende.

Og hvad er der i vejen med en rynke...???? Se bare rynkefri Cher...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-03-07 09:59

Citat
Se den mail jeg har modtaget fra en forhandler

Så absolut et forsøg på at reklamere for skidtet...

Forsøg et andet sted Disi!

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 30-03-07 10:03

Jeg reklamer IKKE
Jeg spugte bare om der var nogen der kendte det
Ikke andet

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 50 point
Dato : 30-03-07 10:11

Jeg tror på, at du ikke reklamerer, men blot er nysgerrig.

For hvis det var reklame fra din side, så ville du kun få noget ud af det ved at få en ny/anden pengesulten hø-nisse i fælden, som så skal gøre det hårde arbejde.

Det er jo dybest set formålet med MLM, for det er grænser for, hvor mange mennesker der er til rådighed for at få den slags matematik til til at gå op, så alle bliver glade og rige uden at lave noget...

Med mindre du er er så højt oppe i hirakiet, at du tjener pengene alligevel...!?

Men lidt kritisk omtanke fra din egen side kan godt selv besvare dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-03-07 10:14

Hvem vil med til chokoladeparty..................spis dig glat i huden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 10:20

Citat
Hvem vil med til chokoladeparty

Hvis det er MØRK kogechokolade har det ingen interesse

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 30-03-07 10:22

Jeg er vild med mørk chokolade - især Feodora i små lækre tynde stykker!

Men har ikke så mange rynker endnu. Må jeg godt komme alligevel?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-03-07 10:27

En enkel ansats til rynker er godt nok.
Husk - jo mere der spises - des strammere bliver huden.

Mørk eller lys chokolade....................alle kan deltage.

Hver dag sin opstrammer bid.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 10:36

Hvad mon er det foretrukne "skyllemiddel"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-07 10:43

Og jeg som troede, det endelig var et rynkejern til strygning af læg og rynk i stof....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 11:44

www.dk-hostmaster.dk kan man se hvem står bag rynkestrygejernet.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 11:47

Citat
På www.dk-hostmaster.dk kan man se hvem står bag rynkestrygejernet.dk

Det er vel egentlig underordnet......

Det er vel produktet det drejer sig om

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 11:55

næh det er ikke underordnet - så kan man se om det er de sædvanlige gengangere der forsøger med deres lidt platte produkter.

Men forstår egentlig ikke du kommenterer det refi - jeg kan vel kommentere det som jeg vil, ligesom du gør her http://www.kandu.dk/spg102490.aspx#1143795

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 12:21

Slap dog af.....

Selvfølgelig kan du da kommentere som du har lyst til

Så du da et forbud nogen steder ?????

Citat
Skriv en kommentar
Her kan du indlægge en kommentar til dette spørgsmålet.

Det er skam det felterne er beregnet til

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-03-07 12:29

puuuh, at I gider... skjult reklame herinde . ØØV.

...ogsåkadetnokværeathunblevstramibetrækket.

er med på et chokoparty med kvalivarer a la valrhona, feodora osv.

men om betrækket er stramt nok til at deltage????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-03-07 17:17

Betrækket bliver stramt af sig selv,ved disse chokoladeparty's.
Efter at jeg har spist en del merci, kan man ikke se nogen fødselsstrækmærker.
De bedste er dem med marcipan, så dem spiser jeg først. Uhmmm.

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 02-04-07 20:19

Tak for svaret Ysseven.