/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
FrontPage Run-Time Component Page (æv æv~
Fra : Uffe29
Vist : 361 gange
55 point
Dato : 15-01-03 12:48

Når jeg prøver at søge på min hjemmeside jeg er ved at bygge op, får jeg denne fejlmeddelelse:
FrontPage Run-Time Component Page
You have submitted a form or followed a link to a page that requires a web server and the FrontPage Server Extensions to function properly.

This form or other FrontPage component will work correctly if you publish this web to a web server that has the FrontPage Server Extensions installed.

Click the <Back> arrow to return to the previous page.

Jeg har været inde i windows-komponenter og tilføjet (installeret) Frontpage 2000 server extensions
hvad går der galt ??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 13:13

Hvor/ hvem uploader du den til ??

der skal jo osse være Frontpage extension på din udbyders server !!

FnollerdimZ

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 13:20

Den besked der får man - når man har en side med en komponent - ( søgefelt, besøgstæller, formular osv ) først når du uploader din side, kan du se funktionen - dette gælder som sagt KUN hvis den/ dem du uploader til understøtter Frontpage.

Altså siden skal ligge på Nettet før de funktioner kan ses ( bruges - aktiveres )

Fniller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 13:21

*LOL* ups FnOller

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:26

Jeg har den liggende på min egen windows 2000 server, og som sagt så er det installeret

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 65 point
Dato : 15-01-03 13:36

Ja, så skulle det da osse virke - men det gør det ikke - så et eller andet er gjort forkert åbenbart - har aldrig brugt egen server til det, men altid lagt mine sider op hos en udbyder ....

der kommer nok en eller anden klog banan forbi om lidt og hjælper dig så

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:42

Nu har jeg selv fundet ud af det

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:42
Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:44

Så hvis det virker er der kun dig til at få pointene men jeg kan ikke selv lave et formodet svar, så vil du ikke være sød lige at gøre det ellers er der måske nogen der begynder at lede

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 13:55

Tak for svaret (deltagelsen) Fnollerpige

det er ligemeget, det virker nu

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 14:07

Det kan da kaldes begejstring - så mangler JEG bare at få lov at se din side *GGG*

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 14:09

Får ingen mails lige iøjebikket fra Kandu - gør du ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-01-03 19:37

de væææææælter ind

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 20:51

Ja NU gør de - men ikke på det tidspunkt jeg spurgte *GG