/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Ved du hvor...
Fra : Gucci1704
Vist : 657 gange
100 point
Dato : 30-03-07 08:02

I tv har de i længere tid kørt programmet "genbrugsguld", hvor de tager ud på lossen, for at finde gode ting, de frit kan tage med hjem. Findes der en liste, over disse containerpladser, hvor det er tilladt ? og dermed i hvilke byer ? ( er fra Vejle). Er en lille smule "gør-det-selv-mand" og der er da en del penge at spare her.

Venlig hilsen

Gucci

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-03-07 08:08

Tag næste gang du kommer op på din genbrugsplads, og se hvad der er, og spørg så dem der er der. Det kan godt være, at de forlanger penge for det, men så se om du kan forhandle dig ned til en pris du kan bruge til noget, og vær parat til at gå, hvis du ikke synes om prisen.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 30-03-07 08:13

Det kan man ikke i Vejle. Frelsens hær har retten til det hele

Kommentar
Fra : iah

Dato : 30-03-07 08:38

Så går du da bare ned til Frelsens Hærs genbrugsbutik og giver en klatskilling for det og støtter dermed samtidig et godt formål...

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 100 point
Dato : 30-03-07 09:11

Gucci1704, du skulle prøve denne side. Der er ved at være mange ting at hente rundt omkring. Vi stod for at skulle have ny vaskemaskine, og skulle af med den gamle (Vægt 100 kg). Det var lejerne der var gået i maskinen. Efter at have den indsat i Storskrald, var den afhentet inden for én time.
http://www.storskrald.dk/

Go' fornøjelse!

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 30-03-07 19:24

Genbrugsguld tager ikke bare det de vil have, det fortalte de også i et af de første programmer der var, de var nødt til at være der når folk kommer med deres "affald", for at spørge om de måtte få det. Så hvis du vil, bliver du nødt til at møde op der nede, og spørge de folk som kommer med det du evt. godt kunne tænke dig.

Mvh
Mulleni

Godkendelse af svar
Fra : Gucci1704

Dato : 11-04-07 18:14

Tak for svaret alka.