/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Smart måde at sikre konsensus
Fra : Kortoververden
Vist : 574 gange
500 point
Dato : 30-03-07 07:30

Vedrørende:
http://www.kandu.dk/tip15808.aspx

Citat
Din profil er blevet udelukket fra dette tip af arne.jakobsen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen bedømmelse til dette tip.

Så er man da sikker på at få den mening man gerne vil have

arne Tør dine øjne, og få de 500 point jeg har lagt til dig her

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-03-07 08:01

Jeg kunne desvære ikke lade være med at ironisere over tippet. Det er jo så dejligt at have nogen til at fortælle os hvem vi skal bruge som syndebuk, medens vi sviner med alt, og køber aflad for 50 kr. Det er som at gå til alters, og smide en 25 øre i kirkebøssen. Det virker! Det tror vi i hvert fald. Og når vi så også køber en ekstra CO2-kvote, har vi gjort det rigtigt godt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 08:55

Meget enig i dine synspunkter Rosmon

og kontoververden den bruger har behov for at bekræfte sig selv, derfor bliver der blacklistet på livet løs, så han kan styre hvem der kan bedømme hans tips

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-07 10:51

Kortoververden

Tror du ikke at arne.jakobsen vil holde sig væk fra dette spørgsmål ?

Han vil vel ikke være bekendt at modtage point fra en bruger, som han har blacklistet.

Men måske han for en kort bemærkning ophæver sin blacklistning af dig

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-03-07 10:52

Nu må vi se hvor grådig han er...... Han er nemlig blacklistet fra min profil

Hvordan ophæver man forresten?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-07 10:57

Det kan du ved at gå ind i din profil/blacklistede. Ud for brugeren er et rødt kryds, det klikker du på, så kan du fjerne blacklistningen, når det passer dig

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-03-07 11:01

Så kan han bare komme efter sine point.

Jeg synes nemlig hans tip fortjener 6.000 stjerner

Tænk engang at der findes en organisation som samler penge ind fra mennesker der har taget stilling, og så bruger nogle af pengene på at smide efter håbløse projekter.. Det er sgu da en nyhed der fortjener opmærksomhed...

Og så navnet. Grrenpeace, det er sgu godt tænkt, dejligt at få den slags viden

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 30-03-07 11:55

Jeg har kun en kommentar:

Greenpeace - aaaaarghhhh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-03-07 12:37

Bare vent han skal såmænd nok komme, om ikke andet for at brokke sig over en eller anden, så hans alibi for at kommentere er i orden og han kan høste påængerne

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-03-07 12:59

Gad vist om jeg bliver blacklistet. Denne gang var jeg lidt ond ved Arne, men plejer at forsvare hans synspunkter, når jeg synes han siger noget der virker fornuftigt. Det er ikke manden vi skal gå efter, hvis vi vil have ham til at opføre sig ordentligt, det er sagen. Jeg synes det er helt fint, når han siger, at nu er det tid at plukke svampe, for det virker som om han virkeligt har styr på tingene der. Er der derimod nogen der mobber, eller kommer med noget der modsiger sig selv, eller er forkert, vil jeg have lov at modsige vedkommende. Jeg tror ikke at Arne kender denne tråd, da han har været blacklistet af Kortoververden, så på en måde kan der være tale om at gå bagom Arne's ryg. Jeg tror bare Arne har brug for at give de bidrag han kan, og med den viden han har, og nogle steder kan han godt komme med noget fornuftigt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-03-07 15:15

Liiiige i øjet Bent!