/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
hjælp til mærketøj
Fra : mbc208
Vist : 1119 gange
91 point
Dato : 29-03-07 19:22

Hej.. er der nogen der kan fortælle mig, hvorfor er D&G, G-star, bjørn borg, er så modernet, til drenge. eller har en hjemmeside hvor det står.... eller nogen der har en hjemmeside hvor man kan købe D&G, G-star, bjørn borg, tøj, til børn på 13 års alderen??

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-03-07 23:00

Nej, dit spørsmål er relevant, men jeg tror ikke der er nogen der kan give dig et svar, som du kan bruge til noget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-03-07 23:46
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 00:11

Hej mbc208.

Du spørger om nogle helt specielle mærker som drenge gerne vil have.
Du skulle måske tænke lidt mere på hvorfor DIN dreng gerne vil have dette tøj på?
Måske skulle du spørge dig selv om du har givet din dreng en ordentlig opdragelse, og om du har givet ham den kærlighed og støtte som han havde brug for???
Han tror åbenbart at det er vigtigt at have noget specielt tøj på???

Har du glemt at fortælle ham at du elsker ham???

Har du husket at give ham et KNUS???
Og så videre.

Hvor kan du købe det DYRE tøj som han ønsker sig???

Det skal du squ ikke. Du skal lære ham at HAN ikke er i sit tøj men i sit hovede og hjerte.

Hold op med at lege med på den tåbelige leg. Det er DIG der er den voksne. Vær et godt eksempel for din dreng.

Kærlig hilsen AJ

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-03-07 08:26

Åh nej luk nu r.... Arnedreng Har du aldrig været barn som også vil være med på moden ?? Han skal vel bare have kærlighed så er det da totalt ligemeget hvad han har på Om man så kan lide det som den voksne eller ej Der er også en del oprør og sådan i den alder Og her til sidst hvor står der at spørgeren er voksen???hvis man kigger på profilen så er det ringetone spørgsmål caunter strike og lign.
Sune

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 08:45

Sune -> Du har ret i at jeg ikke så at det var et barn der skrev. Jeg troede at det var en voksen. OK det er min fejl. Men knægten skrev til mig privat og der fik vi klaret tingene af. Så det er OK nu.

Venlig hilsen Arne.

P.S.: Jeg og andre kan sagtens undvære din beskidte måde at tiltale andre på. Det er bl.a. derfor at jeg har blacklistet dig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 08:51

FrankSp -> Hvorfor svarer du på dette spørgsmål? Tror du selv at din kommentar er til NOGEN hjælp? Det er tilladt at læse et spørgsmål og så bare nøjes med at tænke SIT. Et tomt svar er squ da bare et udtryk for ???? Så lær at holde kæft når du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige.

Hilsen din gamle ven AJ

Accepteret svar
Fra : svet

Modtaget 91 point
Dato : 30-03-07 15:59

AJ, du lyder som om du lider af alvorlig ensomhed .... Synd for dig, men prøv lige at tage dig sammen og svare relevant på det, hvad du er spurgt om, ikke?

mbc208, du kan finde mærketøj til drengen på www.trendsales.dk og www.qxl.dk - der er både brugte og nye ting til lavere priser.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-03-07 17:34

svet -> mbc208 er drengen. Det ville du vide hvis du havde læst og forstået hele tråden.

Så lad være med at undervise mig din IDIOT

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-03-07 20:53

mbc208

Jeg har set at du tidligere er blevet henvist til http://www.smartguy.dk/ det var det, jeg også ville anbefale.

En dreng på 13 år vil i de fleste tilfælde kunne passe en "voksen størrelse" small.

Der er ikke en hjemmeside, der kan fortælle dig, hvorfor netop de mærker er så moderne. Og dog, firmaerne har råd til reklamerne. De finder en "sej" fyr til at stå i de underbukser eller t-shirt. Og så vil alle ligne "ham"

Det er så ikke alle, der kommer til det. Kvaliteten er ikke de penge bedre, som det koster at købe en "mærkevare", men producenten har opnået det "han" ville, salg.

Da jeg var i din alder, var der også noget jeg gerne ville gå i. Mine børn har det på samme måde.

arne.jakobsen

Du har vist fået for meget af din egen mærkevare.

Citat
Et tomt svar er squ da bare et udtryk for ???? Så lær at holde kæft når du alligevel ikke har noget fornuftigt at sige.

Godkendelse af svar
Fra : mbc208

Dato : 31-03-07 13:16

Tak for svaret svet. og tak fordi du satte den klovn på plads!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-07 14:05

Citat
Men knægten skrev til mig privat og der fik vi klaret tingene af. Så det er OK nu.

Venlig hilsen Arne.

arne.jakobsen, du er en af de brugere, der i første omgang skal tænke sig om, før det kommer på skrift.

Børn har du slet ikke forstand på.