/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn live ??
Fra : return
Vist : 540 gange
100 point
Dato : 28-03-07 14:38

nogen der ved hvorfor live msn gør som den gør når man starter sin pc op den er utrolig langsom til opstart mht at men kan logge på selve nettet selve msn live er det første man får i øjenene når man åbner sin com nogen der har et bud på hvad der kan være galt ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-07 14:50

det er vel fordi du har sat den til at starte op sammen med windows ;) - h vis du fjerne fluebenet i automatisk logon venter den til du logger ind .

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-03-07 15:15

Gå ind under funktioner i MSN - derefter indstillinger - generelt og fjern fluebenet start automatisk op med windows.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 28-03-07 15:23

Gør som Axelbjarne skriver, og så prøv lige at køre malwarecheck´s "kur" og se om din CPU ikke genvinder pusten. Min havde samme problem efter jeg installerede messenger,og jeg skal love dig det her er effektivt:
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=11

KH Mette

Kommentar
Fra : return

Dato : 28-03-07 16:55

tror i har misforstået mig det jeg prøver at at få løst er at når jeg vil logge på nettet og ikke msn så tager det en rum tid før jeg min starts side kommer frem på skærmen altså efter jeg har trykket på min browser og det startet efter jeg filk live msn og har gjort som i har beskrevet men heller ikke dert hjælper flere forslag til hvordan man kan få det løst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-03-07 17:55

hmm prøv lige at gå i start - kør - skriv msconfig og se hvor mange programmer der starter op (fanebladet start) - du kan så fravælge dem du synes ikke er nødvendige.