/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Brug af en oprettet Blog
Fra : vienne
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 26-03-07 22:36

Min veninde er ude at rejse i 3 mdr. derfor har hun oprettet en Blog, hvor vi kan følge med i havd hun skriver til os, - og vi kan skrive til hende. Jeg kan sagtens komme ind på hendes Blog og læse det hun har skrevet men kan ikke finde ud af hvordan jeg afsender beskeder til hende. Kan nogen hjæpe mig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-07 22:46

Citat
og vi kan skrive til hende

Det kræver jo siden er oprettet til det.....

Hvilken side er der tale om....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-07 22:49

Er der ikke et felt/link/knap der hedder kommentarer el.lign. ??????

Kommentar
Fra : vienne

Dato : 27-03-07 22:17

Siden er oprettet til at der kan skrives tilbage. Jeg fandt ud af det senere igår og du har ret der er et felt til komemntater som jeg ikke kunne få øje på tidligere.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-07 22:42

Hovedsagen er da at det lykkedes.....

Godkendelse af svar
Fra : vienne

Dato : 30-03-07 10:32

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-07 10:46

Selv tak