/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Virus???????????????????
Fra : klanger
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 26-03-07 16:07

Hej!

Bli'r ved med, at få denne side op...uden at have "bedt" om den.....

http://m1.2mdn.net/view/817-grey.gif ( PAS PÅ MED AT ÅBNE DEN...Da jeg ikke ved hvad den evt. indeholder

Nogen der har en idé om hvad det er?

Bli'r i øjeblikket generet af både en DriveCleaner 2006 samt en WinAntiVirus 2006 som jeg ikke beder om, men som popper op hele tiden....

Har samme spørgsmål ude på siden Browser og der har jeg indtil videre gennegået de forslag der var der.....endnu uden held...!!!

Min browser (Explorer 7) kører unormalt, føler jeg

På forhånd tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-07 16:10

Ser ikke godt ud.....

Men bare vent...

"Experten" (stl_s) skal nok dukke op....

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 26-03-07 16:42

Jeg vil skynde mig ind på www.spywarefri.dk og snakke med en eller anden der inde i forummet

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-03-07 17:06

Vi er jo igang her, så hvorfor to spørgsmål ? http://www.kandu.dk/Spg102256.aspx

Kør proceduren jeg foreslår, og kom med en HijackThis log.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-07 17:08

Denne gang, så kør scannerne i fejlsikret tilstand. Genstart til normal, og scan med HijackThis, og kopier den ind i tråden.

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 26-03-07 17:27

Gør som stl_s skrive han er MANDEN, der kan hjælpe dig.
Gå på malwarecheck.dk som er stl_s side, læs, arbejd dig igennem procedurerne og så er du højst sandsynligt godt hjulpet.

KH Mette

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 26-03-07 19:29

Tak for svaret stl_s. Den er super det forum du henviser til, og er i fuld gang.