/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Pris på terasse
Fra : lixen
Vist : 1486 gange
50 point
Dato : 26-03-07 09:33

Hej,
Jeg skal have lagt en terasse med herregårdssten og har fået en pris på dette. Jeg synes umiddelbart, at det er lidt dyrt og vil derfor gerne høre andre om, hvilken kvadratmeterpris, man skal regne med?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 26-03-07 09:44

Det er da mere relevant at høre flere firmaer og på den måde få et overblik over prisen....

Prisen på stenene kan du sikkert gøre lidt ved, ved at købe dem på tilbud et sted.....

Og så er det jo kun arbejdsløn der er tale om....

Men det er dyrt at få proffer til at lægge den slags og det kan de fleste godt gøre selv, selvom det tager lidt længere.....

Godkendelse af svar
Fra : lixen

Dato : 26-03-07 10:10

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-03-07 10:13

Jeg fik lagt terrasse også i herregårdssten (gråmix) ca 30 m2 som helentreprise til 700,-kr pr m2 for 2 år siden.
Det skal siges, at jeg selv deltog i arbejdet, der bl. a. indebar udgravning ca 1. meter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-07 10:16

Oveni skal lægges grus og bortskaffelse af den eksisterende jord

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-07 10:17

selv tak....

Og held og lykke med arbejdet...

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 26-03-07 18:44

Jeg fik fjernet eksisterende indkørsel, udvidet den væsentligt (149 m2) og lagt nye herregårdssten gråmix rustik for 43.000 inkl 6 meter Acu-dræn. Jeg har set 'slagtilbud' på herregårdssten på 300 kr inkl materialer og lægning, men det forudsætter nok at det er lige til at smide grus på, komprimere, afrette og lægge.