/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gave idé
Fra : swingpigen
Vist : 635 gange
50 point
Dato : 25-03-07 22:58

Jeg vil gerne købe en gave til min veninde, men jeg er totalt lost.. Jeg har ikke lyst til at købe hende noget undertøj, eller parfume som jeg ved hun vil få bunker af.. Er der nogle der har nogle gode idér til en anderledes god gave der ikke kræver for meget tid.. ?

Kommentar
Fra : Kattrine

Dato : 25-03-07 23:05

Så kunne du give hende et gavekort til en kosmetolog, det bliver de fleste glade for, det er ren selvforkælelse og nydelse. Jeg har brugt det mange gange, og det har vagt stor begejstring

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 25-03-07 23:07

Tjaa. Men nu bor jeg i Odense og hende i København, så ville ikke kunne komme ind og købe et dertil. Hendes mor er også selv kostmetolog, så tror ikke hun mangler hjælp der.. :)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-03-07 23:08

Du skal købe en Prosche - det vil helt sikkert vække jubel.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 25-03-07 23:45

Skal lige spore mig ind til din veninde:

Hvad arbejder hun med... af proffesion og hvor gammel er hun...

Hvornår skal du bruge gaven... og hvilken prisklasser er vi i...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-07 01:50

Et flot billede i ramme af dig selv - eller jer begge fra en sjov oplevelse sammen.

En forkælelses dag hos dig, hvor du laver alt, mens hun bare nyder at blive vartet op. Evt. med et fodbad og en god film eller god musik.

Kan afleveres som et hjemmelavet gavekort.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 26-03-07 10:21

Du kan give hende en oplevelse. Det gør min søster og jeg altid, og det er vidunderligt at få en oplevelsesdag.
Du kan give hende et hjemmelavet gavekort, hvor der står, at hun skal holde en bestemt dag/eftermiddag eller aften fri i kalenderen.
Den pågældende dag kan du så bare give hende anvsininger om, hvor I skal mødes og hvad hun skal have på (praktisk fodtøj, hvis I skal gå). Hvis vejret er til det, kunne du arrangere en dejlig gåtur et sted med picnickurv et udvalgt sted. Derefter en tur i biffen måske.
Det kunne også være en tur på et museum, hvor I får en dejlig oplevelse sammen og dernæst en skøn frokost.
Eller en tur i teateret. Det er dejligt med dén slags oplevelser, men de er jo bedst, hvis man har nogen at dele dem med

Kommentar
Fra : swingpigen

Dato : 26-03-07 18:58

Altså hun arbejder på et diskotek, hun er 17 år...
Det er nogle gode ideer men det er bare lidt svært at sige at vi skal mødes en speciel dag når nu vi bor så langt fra hinanden..

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 20:53

Hva med en nøglering hvor der er et vedhæng. På vedhænget får du indgraveret en hilsen eller hendes navn... Har lige selv fået sådan een. Flot og elegant og samtidig personligt.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 21:09

he he fandt lige dette flotte ur som er et vedhæng til nøglering til en billig pris af kr. 182,00. Det er så uden gravering.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 21:10
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-07 22:13

De't sq flot!

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 23:18

Jepper Camillasmoster, den shop har mange flotte ting. Og uret er bare så flot. Overvejer lidt at købe dette. Mit armbåndsur er gået itu. Ville gerne have et D&G ur i guld med meen kan da godt nøjes med dette.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-07 23:23

Jeg vil gerne have det som armbåndsur.....