/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinien
Fra : ldv1
Vist : 352 gange
80 point
Dato : 25-03-07 21:29

Hej allesammen

Er der nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg får den lille genvej i proceslinien lige til højre for start knappen, som hedder "vis skrivebord"

Hilsen
Jens

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 21:45

Den har jeg slettet, havde ikke noget at bruge den til, vil du se skriveborder, så tryk på Windows tasten og D tasten samtidig, genvejen er som standard i Hurtig start, højre klik på proces linien og klik Hurtig start, hvis ikke allerede den er vinget af

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-03-07 21:47

Brug Windowstasten + d, så vises skrivebordet.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-03-07 21:48

Undskyld o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 21:59

Du bruger heller ikke genvejen Balcanard

Kommentar
Fra : clou

Dato : 25-03-07 22:02

Højreklik på Skrivebordet - Ny - Genvej - Gennemse - Find Skrivebordet - Klik på Skrivebord - Tryk Ok - Giv det navnet Skrivebordet - Tryk Ok.

Nu ligger ikonet på skrivebordet - træk det nu ned på Proceslinien - Tryk på flyt hertil

Clou

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 25-03-07 22:13

Det er nok denne du savner:
Åbn stifinder og find C:\Documents and Settings\Dit navn eller administrator\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Her ligger ikonet. Højreklik og træk det ned på Proceslinien og venstreklik "kopier her til"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-07 09:06

hvorfor gøre det så besværligt ???

Højreklik på start - egenskaber - proceslinje - sæt hak i vis hurtigstart (det du ikke vil bruge kan du bare slette)

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 26-03-07 19:55

Det er jo ikke et spm. om at gøre det besværlig. Den løsning du anviser:
Citat
hvorfor gøre det så besværligt ???

Højreklik på start - egenskaber - proceslinje - sæt hak i vis hurtigstart (det du ikke vil bruge kan du bare slette)

giver jo ikke spørgeren det lille ikon han savner. Hvis det er en liste over hele hans skrivebord han savner, er det dit forslag han skal bruge. Ønsker han ikonet som ved et klik minimerer alle åbne sider, så er det nok mit han må bruge.