/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Eksporter video i premiere pro
Fra : elmoe
Vist : 479 gange
20 point
Dato : 25-03-07 21:23

Jeg har et problem når jeg prøver på at eksportere video fra Premiere Pro 2.0 til min DVD optager via et firewire kabel. Premiere vil simpelthen ikke sende noget signal til dvd-maskinen. Det virker som om at det er fordi Premiere ikke kender maskinen, men det kan ikke passe, for jeg har tidligere forbundet til den. Der er heller ikke nogen problemer når jeg importerer video. Jeg har også tænkt på om problemet kan skyldes at jeg for nylig har installeret Windows Vista på min maskine. Jeg er mest tilbøjelig til at tro at det er en eller anden indstilling i Premiere der ikke står rigtigt, men hvad mener I det kan være?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-07 21:32

Citat
installeret Windows Vista på min maskine

Ja det er da en oplagt mulighed

Intet virker i Vista.....

Kommentar
Fra : kej55

Dato : 26-03-07 08:02

Installere Window XP, Vista mangler dirvere til mange ting endnu, vent ca, ½ år.

Kurt J.
Odense

Kommentar
Fra : elmoe

Dato : 26-03-07 08:15

Det er ikke noget med driverne. De virker helt uden problemer. Jeg fik vidst heller ikke formuleret spørgsmålet helt korrekt. Det jeg ønsker er, at vise min video i realtime på mit fjernsyn igennem min afspiller. Jeg kan ikke rigtig bruge det med Vistas driverproblem til noget. Jeg søger en konkret løsning til hvad jeg kan gøre i Premiere og hvis ikke den findes, så lad venligst være med at skrive om Vista bugs. Dem er jeg udemærket opmærksom på.

Accepteret svar
Fra : kej55

Modtaget 20 point
Dato : 26-03-07 10:22

Ok, det med driverne, har du gennemgået hele opsætningen i Pro 2.0 programmet skal ha' at vide den skal ekxporter, f.eks, filmen skal vises på tv, der skal sættes flueben de rigtige steder, i Playback Settings, prøv at fjerne flueben i Disable video output.

Kurt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-03-07 10:39

Læs hvad adobe selv skriver om problemet med playback via firewire i Vista

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=333204

Godkendelse af svar
Fra : elmoe

Dato : 26-03-07 11:08

Så lykkedes det

Det var indstillingerne i Playback Settings der ikke stod korrekt. Nu virker det. Tak for hjælpen!