/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
reserve mundstykke til bildæk
Fra : svendgiversen
Vist : 787 gange
100 point
Dato : 25-03-07 21:21

Jeg har nu to hånd luftpumper med defekte billige plastmundstykker;
hvor midter pinden er slidt og ikke mere kan åbne for ventilen...

Samme type som til biler, men primært til min trillebør;
lidt langt til nærmeste tankstation med den...

Kan man købe løse mundstykker til private bildæks pumper? Og gerne i metal...
Hvor?? Svend

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-03-07 21:38
Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 25-03-07 21:39

Harald Nyborg har dem.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-03-07 21:45

Nu har jeg selv to godr kompressorer der kan trække luftnøgler osv., men havde jeg ingen kune jeg finde på at købe sådan en anvendelig sag som denne og så efterhånden anskafffe nogle af alle de praktiske ting man kan få til sådan en.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3061&Grp=23&n=20100

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-03-07 21:55

Altså Harald Nyborg, tak for det;
jeg lader spørgsmålet stå lidt endnu, så andre kan få glæde af oplysningerne,
hilsen Svend

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 26-03-07 17:19

http://www.kgk.dk/files/Pdf/KGK_Varekatalog_2007_2008.pdf
Her er den nippel du søger m/klemme,det kan jo være lidt svært med en håndpumpe.
side 37 øverst
Pumpenipler
varenr.4296390
Mvh.muldvarp1

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-03-07 17:05

Tak Muldvarp,
det er lige sådan en jeg mangler...

Nu er så spørgsmålet om det er Harald Nyborg der er KGK forhandler?
Hilsen igen Svend

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-03-07 17:15

Det er det ikke!

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 28-03-07 18:09

http://www.lifterdanmark.dk/SiteDocs/KGK/Kompr%20og%20tilbeh%C3%B8r1_redu.pdf
På denne adr. side 20 nederst findes den også og lidt billigere 53.kr + moms.
Men som BjarneD skriver så ville jeg da også foretrække kompressoren med tilbehør , det er da ganskevist også flere penge , men også meget mere anvendeligt.
Mvh.muldvarp1

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-03-07 18:39

Tak til jer alle tre,

jeg bor i Sønderborg hvor vi snart får en Harald Nyborg forretning,
så jeg vil nok vente til den åbner; det er jo en ret lille post ordre.

I første omgang har jeg afmonteret hjulet på trillebøren,
og tager det nu med på en tankstation.

Så må vi se om jeg senere vil investere i et trykluft anlæg...
Eller selv forsøge at lave et med vore Danfoss kompressorer,
det er der mange der har gjort her på Als, Svend.