/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
SØGER GODE SPILLER TIL CLAN I CS....
Fra : Harbo21
Vist : 354 gange
25 point
Dato : 15-01-03 02:43

HEJSA.
VI HAR LIGE STARTET EN CLAN OP, HVOR VI KUN ER TO I. VI SØGER DER FOR GODE SPILLER TIL VORES CLAN, KUNNE DU TÆNKE DIG AT KOMME MED I VORES SKRIV BESVAR LIGE DET HER BREV SÅ....

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 15-01-03 13:08

Det kommer så vidt an på, hvor "gode" i er... og hvad jeres CLAN hedder:)

Mvh. dr_scooter aka -[YtzA]-Hans Roger-

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 15-01-03 22:02

Vores clan hedder [Ozzy]

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 16-01-03 19:19

hej jeg vil gerne være med i jers clan jeg har været med i en clan føre men jeg gad ikke mere så jeg vil gerne være med i jers clan give mig den ip i spiller på så kan jeg komme ind og vise jer hvor god jeg er men har i en hjemmeside eller en server

Kommentar
Fra : Harbo21

Dato : 16-01-03 19:59

har du ikke all-seeing Eye

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 19-01-03 19:24

ved ikke hvad det er

Kommentar
Fra : CS4ever

Dato : 19-01-03 19:24

jeg har ikke tid mere

Kommentar
Fra : Daniel.onepointseven

Dato : 04-02-03 12:15

Nej, det tror jeg ikke :)

Kommentar
Fra : ElSmoelfo

Dato : 26-06-03 19:41

er i nye, jeg mener da bestemt at jeg har spillet mod jer mange gange før!!

Kommentar
Fra : bonland

Dato : 28-07-03 18:21

Hej jeg er okay god til cs jeg leder dagligt efter en klan at spille i. Jeg så tilfældigvis jeres indlæg og jeg vil gerne være med send en ip eller mail på anderssinding@fedt.dk. Ses

Kommentar
Fra : cs_cs

Dato : 14-11-03 21:54

jeg kunne godt tængte mig at være med du kan send en e-mail hvis der er fler plaser ledige
e-mail (1) michael1l@sol.dk e-mail (2) michael_e_k_t@hotmail.com
icq 326253464
msn michael_e_k_t@hotmail.com

Kommentar
Fra : STIVAN

Dato : 21-11-03 21:51

Harbo21 : En rigtig god ting.. Lad dog vær med at bruge Caps Lock.. Det ser ret uprof. ud og når alt er med stort, gide rman slet ikke se hvad i skriver !!

Kommentar
Fra : Xkoa

Dato : 20-03-04 21:18

måske vil jeg har i sever????
hvis i har såå

Kommentar
Fra : Asher

Dato : 13-07-04 03:11

harbo har du prøvet på at spille cs på netcafen silkeborg

Kommentar
Fra : Zank

Dato : 20-07-04 18:04

Ja det vil jeg vis i er gode?...er det 1.5/1.6/ cz ??? jeg spiller 1.6(steam) og er ret god=)

Kommentar
Fra : PsycoD

Dato : 09-08-04 14:56

Hey er der noget med en clan? Hvad var det den hed? ...

Min icq: 234-283-431 skal skrives uden ( - ) :)
Email : DJX1988@hotmail.com

Hilsen The-Dark-killer

Ps. skal op til DM i Cs :D såe .... Jep jep... Giv mig et kald... Og lad mig se hvad i dure til :P

Kommentar
Fra : sjippaH

Dato : 24-12-04 01:50

PsycoD, DM i CS? Det tror jeg ikke på. I så fald er det et meget ukendt DM uden de helt store pengepræmier.

Det man kalder DM hos alle de store, afholder organisationen Dansk Esport Union. Deres liga hedder Dansk Esport Liga, og starter med en online fase for derefter at slutte af på LAN, hvor de fire bedste hold fra ligaen mødes. Vi har lige fået kåret en Danmarksmester, og det er The Titans - der desuden har været på TV et par gange på det sidste, og har fået en 6. plads til CPL Winter 2004 i Dallas, hvor de var blandt favoritterne. Lidt ærgerligt de ikke vandt, da førstepræmien var på næsten 170.000 danske kroner. De måtte nøjes med ca. 28.000.

Det lyder lidt for mig som om, at du prøver at lyve. Lad være med at lyv om sådan noget, som du kan se er der bare en der fælder dig i din løgn - og vupti, så er man lidt på røven, ikke sandt?

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 23-01-05 22:35

Hejsa..

Hvis der er flere pladser så er jeg da klar på at komme med i jeres klan.. Hvis i er interesseret i at se om jeg er kvalificeret nok til at komme med så send mig en mail på: Jrod @ Tranceaddict.net

Mvh Jrod

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 31-01-05 16:22

Hmmmmm..

Kommentar
Fra : timmi2980

Dato : 24-07-05 21:59

hejsa Med jer ville se om jeg kunne komme med i en clan bare skriv min mail timmi2980k@hotmail.com SeSSSS... :J

Kommentar
Fra : timmi2980

Dato : 24-07-05 21:59

hejsa Med jer ville se om jeg kunne komme med i en clan bare skriv min mail timmi2980k@hotmail.com SeSSSS... :J

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 03-08-05 16:00

hej. jeg er nogenlunde god til cs. men hvilken cs er det??? jeg har haft et ældre cs men fik ny computer her i går aftes så. jeg har spillet det for nygelig. jeg er ved at instaler counter strike source (jeg har ikke andre en den ene her om en 1-2 timers tid)

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 03-08-05 16:01

(min email er jonatanknudsen@hotmail.com) så skriv vis i vil have mig med (please la mig være med)