/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adresse kartotek
Fra : 234
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 25-03-07 01:50

Hej !
Jeg skal til at formatere min computer men , jeg vil gerne gemme alle mine konyaktpersoner.
Kan jeg brænde dem over på en cd rom og så ligge dem ind bagefter eller hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-07 03:03

Det kan du godt, men vent til der kommer en på banen, som ved mere end jeg, du kan bruge Filer og Eksporter, men hvordan det virker har jeg ikke afprøvet, jeg bruger Oulook Express Quick Backup til backup af hele O.E:

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 25-03-07 03:07

Hvis det er i Outlook, vælger du filer>eksportér>adressebog
Den lægger du så på en CD, diskette ell.
Når du så har installeret det hele igen, vælger du file>importér>adressebog, og finder den der hvor du har lagt filen

Mvh
CiViC

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 50 point
Dato : 25-03-07 08:03

Du gør således:

1. Åbne Outlook

2. Klik på Filer i menulinjen og Importer/Eksporter

3. Klik på Eksporter til en fil og derefter på næste

4. Klik på fil med Private mapper (.pst) og derefter på næste

5. Klik på Private mapper, sæt flueben i Medtag undermapper og klik derefter på næste

6. Skriv navnet på den destination du vil have filen liggende og klik derefter på Udfør.

Så har du gemt det hele i en pst-fil, som du så kan brænde over på en CD.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-03-07 11:43
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-03-07 11:44
Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 19-05-07 14:57

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 20-05-07 20:03

Glæder mig du kunne bruge svaret...