/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken udstødning?
Fra : toshio
Vist : 559 gange
200 point
Dato : 24-03-07 22:56

Hej

Hvilken af disse udstødninger har den bedste ydelse?

http://www.scooter-dele.dk/piz.asp?id=2089&aID=7530&mId=1972
http://www.scooter-shoppen.dk/ss.sspx?c=Item&category=11184&item=8563

Hvordan er ydelsen på de 2, i forhold til andre udstødninger? Fx TP Powered eller lign.

Opsætning:
Athena 47,6
D'O 21 mm black edition
Malossi multivar

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 25-03-07 01:03

Jeg tror at turbokit potten er hurtigst, men der er mange andre som ligner, til samme pris, som sikkert giver mere.
Her tænker jeg på Prestigio fra Protuna eller også kaldet Techno Merlin hos andre forhandlere.

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 25-03-07 18:46

Ja, turbokit er bare den eneste der passer på Comet.

Yder Kundo Urban godt?

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 26-03-07 11:34

Jeg kender den ikke helt, men det burde den. ihvert fald en del bedre end din originale.

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 26-03-07 17:12

Har pt. Proma Legal på, men synes ikke der er helt nok spark i den...

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 26-03-07 21:09

Proma Legal er kedelig, men et godt alternativ til standard udstødningen.
Den som jeg synes bedst om, pga prisen, det er Technigas Next.
Den giver rigtigt godt, og koster kun 550,-

Kommentar
Fra : toshio

Dato : 27-03-07 20:24

Muligvis, men leder ikke efter et alternativ til standard ( :

Det skal ikke være knæk, og kan kun få Turbokit original og Kundo Urban til Comet, desværre...

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 27-03-07 20:37

Ved det ikke helt, men jeg tror at Kundo er hurtigst.