/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Kessler live
Fra : Morgenhaar
Vist : 953 gange
50 point
Dato : 24-03-07 20:54

Så er kampen kommet i gang. 1. omgang startede overraskende livlig. Den endte nok uafgjort.
2. runde kessler har lidt svært ved at få sine venstre jab timet rigtig. Mexikaneren går fremad og fremad men Kessler vinder omgangen.

Kan desværre ikke viser nummerpigern

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 20:58

Kessler har fået styr på sit venstre jab,og laver gode kombinationer. Kessler bløder fra næsen, men har fint styr på mexicaneren. Der er kamp om hver cm i ringen, og kampen bokses i flot tempo mellem to dygtige teknikkere.Man regner med 3 mill amerikanere kigger med Kessler vinder knebent omgangen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-07 20:58

Og hwa så? Kessler vinder på KO.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 24-03-07 20:59

godt initiv

har spillet på at kessler taber - men håber da han vinder (eller gør jeg)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-03-07 20:59

En boksekamp uden nummerpiger duer ikke.
Så her er de:
http://m.jubii.dk/fj07/galleri.htm

Kommentar
Fra : mogib

Dato : 24-03-07 21:01

tusind tak for informationen,skriv igen efter næste omgang,jeg venter spændt

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:06

4.runde er en stor omgang til kessler,som rammer mexikaneren rent mange gange med vensteren.5.runde kessler skruer lidt ned for blusset.omgangen er uafgjort

Flot Nummerpige

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:10

6.runde han er hårdfør ham mexikaneren. Kessler er stadig i midten og bokser modstanderen roligt. Tempoet er sat mærkbart ned nu. Bokserne står godt til hinanden.De ca.15.000 tilskuere forsøger at opildne kessler, men der er stillingskrig i ringen.Det hårde udgangstempo, har åbenlyst sat sit præg på begge boksere. Kessler rammer mexikaneren rent i slutningen og vinder omgangen knebent.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 21:13

6. Runde

Nu er boksningen noget mere afventende. Midt i omgangen fyrer Kessler to hårde venstrfe-højre kombinationer afsted, men Andrade lader sig ikke mærke af den hårde behandling.

Andrade er utrolig sejlivet, og han fortsætter ufortrødent fremad. Sidst i runden er mexicanerens parader helt nede og Kessler hamrer ham flere gange rent i ansigtet, men Mexicaneren bliver stående, men var nok ikke ked af at klokken ringede midt i tæskene.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:14

7.omgang Mexikaneren går forsat fremad, men kessler holder ham fint på afstand. Kessler rammer godt her i midten af omgangen. Der savnes lidt mere dybt arbejde fra Kesslers side. Amrade (Charles BronZon) er godt nok en sej hund, kessler har overtaget, men gør ikke mere end højst nødvendig. Ny omgang til Kessler

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 21:17

7. Runde

Kessler går fortsat efter kæben, og han rammer, men Andrade tager tæskene stående, og det begynder at trække kræfter ud af Kessler.

Endnu et angreb bliver sat ind i slutningen af runden, men ligeså snart Kessler trækker sig tilbage, så går Andrade til angreb på danskerens maveregion.

Runden går igen til Kessler.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:17

8. omgang starter som 7. sluttede Kessler har styr på kampen, Amrade ligner nu ingen vinder, men han kan godt nok ta en lussing.Stor omgang til Kessler. Kessler ligner en der godt kan stoppe ham før tiden.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:19

Kan se min bokseexpert også kommenterer kampen

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:22

9. runde Kessler har styr på det hele. Jabbene lander med uformindsket styrke på Amrades kæber, men mexikaneren foretrækker ikke en mine.Kessler er ringens herre og styrer kampen fra midten af ringen.Der spores en begyndende træthed hos Kessler, som pludselig rammer amarade hårdt og tørt, men han ryster bare på hovedet, men en ny sejr til Kessler.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:26

10 runde starter lidt roligt som om at bokserne sparer lidt på de sidste resourcer.Amrade har stadig ikke fundet bakgearen, han tonser fremad, men mikkel holder ham på afstand. En kamp mellem to gode teknikkeren , der har vel ikke været sagt break ti gange i hele kampen. Omgangen til Kessler

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:30

11 omgang Mikkel har styr på det med sin lige venstre holder han udforderen på afstand.Kessler er træt nu flytter ikke benene så hurtig mere. Nu igen en god kombination fra Mikkel Omgangen lige

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:35

12 og sidste omgang starter med de to boksere krammer hinanden.Mikkel husker paraderne og rammer godt med et højre kryds. Han tar ingen chancer og bokser Amrade klogt og omgangen går til Kessler.

Vover det en øje og tipper dansk sejr på 118-112, så nu må vi se hvad de tre sidedommere kommer frem til.

Kommentar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:41

Fra stævnet kan i øvrigt berettes at Ram Zam Zam røg ind i et chokerende knout out nederlag i første runde. Thomas Damgård kløvede sin modstander på langs.

Mikkel Kessler udråbes som vinder med 120- 108 fra de tre dommere.

Prins Joachim er i ringen.

Mikkel Kessler...... Han var en hård banan, min hårdeste kamp til dato, takkede alle tilskuerne.En stor tak til sin træner Richard Olesen

Kommentar
Fra : tykkemand

Dato : 24-03-07 21:44

tak til morgenhaar for den fine beretning

tykkemand

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 24-03-07 21:46

Ja det blev jo sejr til Mikkel. Ikke KO som jeg sagde. Men TAK gutter for en god "livedækning".

Jeg var glad for jeres Livedækning.

Mange TAK

Hilsen

Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-03-07 21:49

Tak morgenhaar - det var en fornøjelse at følge kampen her på kanalen.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : Morgenhaar

Dato : 24-03-07 21:51

Tak for svaret arne.jakobsen.Nu bliver det spændende hvem Mikkel skal møde næste gang.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-03-07 21:55

For Mikkel's skyld må vi jo håbe at det bliver i USA. Det er der pengene er. Hvem han så møder kan squ være lidt ligegyldigt. Han ser ud til at kunne banke dem alle.

Han har fortjent at komme i pengene.