/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hvad koster en overførelse ?
Fra : disken
Vist : 724 gange
50 point
Dato : 24-03-07 18:16

Hvor sikker er en sådan overførelse, sikkert - sikker NOK.
Men hvad koster, det.

Har Visa, men de tager det ikke.

Kan heller ikke tage røret og ringe, da det skal gå gennem min PC.

Og det tillader min sikkerhed ikke. HELDIGVIS
_________________________________
Skal lige skrive, det er Rapid-konto.
----------------------------------------------

Your wire transfer data
Now you can go to your local bank to initiate the wire transfer. Please take the following data with your. It is important that you pay the transfer fees on your own. Do not tell your bank that we have to pay your wire transfer fees. Fee sharing is also not allowed. You have to pay the whole fees. If you tell them that we have to pay the fees, we can not create your account because not enough money will arrive. It is important that the amount of money arrives, which is mentioned below.

Account owner: RapidShare AG
IBAN: CH91 0483 5009 1878 3200 0
BIC/SWIFT: CRESCHZZ80A
Bank: CREDIT SUISSE, ZUERICH

Months of premium access: 3 months (New premium account)
Reason for payment: 102574++mm++msn.com
Amount of money: 16.99 EUROS INCOMING

As soon as we have recived the full amount of money, we will create/extend your account and send you the account data to your e-mail address. Please notice that a wire transfer may take 2-14 days depending on your country.

ATTENTION: Please make sure that you provide the payment reason with your money transfer. If your bank does not give us the above payment reason, we CAN NOT assign the money to you!

Det er denne sætning der får mig til at SPØRGE...
Citat
Do not tell your bank that we have to pay your wire transfer fees.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 18:17

Og det er en FAKE mail__

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-03-07 18:29

jeg ville aldrig sende penge på den måde. det lugter af svindel.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 18:33

JA_MEN også derfor jeg skriver.

Hvis ikke man må tage ovennævte ''sætning''
med i banken.

Men Bevares = det er JO et, mere eller mindre
anerkendt FIRMA.

For ULOVLIGHEDER altså.....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-03-07 18:34

hvis du gerne vil af med penge tager jeg gerne imod

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 18:35

Men nærmere prisen for at overføre beløbet..
16.99 EUROS

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-03-07 18:35

du får det samme ud af det 0 men jeg bliver glad

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 18:36

Citat
hvis du gerne vil af med penge tager jeg gerne imod

Har du Konto-nummer...

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 18:37

Citat
du får det samme ud af det 0 men jeg bliver glad

IKKE forstået___

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-03-07 18:48

betaler du penge plejer man da at få noget ud af det i dette tilfælde 0 + (- penge på kontoen)
konto 32029132358

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 19:06

PÅ DEN MÅDE = forstået.
Men jeg har JO ikke betalt noget.

Citat
konto 32029132358

Mangler ET REG. NO
Og din IP,,,,,,,SÅ ER DEN IKKE VÆRRE = vel...

Og jeg tømmer din KONTO,,,,
Vittighed, men det kan ikke tage lang tid...
Men hvem skal jeg overføre dine penge til.
IKKE til MIG.

De sporer mig JO bare...

LAD VÆRE, i disse tider.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 19:07

Prisen for OVERFØRELSE = point.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 24-03-07 19:22

Hej disken

Citat
Men nærmere prisen for at overføre beløbet..
16.99 EUROS

Hvis det er beløbet i danske kr. du gerne vil vide for de 16,99 euro, så er det kr.151,63

Mvh
mone

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 19:50

Mone________
Hej med dig....

Det jeg tænker på, er at BANKEN, skal/ VIL have penge for
at bestille Euro Dollers. og sende dem til oven-nævnte adresse
Det kan DA ikke være GRATIS__oder/ eller...

Mener da at huske, de tager penge for at
overføre VALUTTA penge fra en Bank til deres egen..

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 19:51

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 24-03-07 22:09

Hej,
Jeg går ud fra, at du har checket Rapidshare på Google.
Der er mange sites om firmaet. Du må være vældig opsat på at købe en eller anden ydelse, hvis du går igang med dette stunt.
Tænk dig om en gang til!

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-07 22:21

Jeg har nu boet på Rhodos i et halvt års tid, og har hver md. overført penge
fra Nordea DK til en bank hernede. Det har kostet mig kr.200,00 pr.overførsel,
idet, jeg skal betale gebyr til, både den afgivende og den modtagende bank,
100 bobs pr stk.
Så vil da også, lige som flere andre har sagt, hold dig langt væk fra det

mvh
mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 24-03-07 22:24

Citat
Så vil da også

Det skal selvfølgelig være Så vil JEG!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 25-03-07 05:22

Citat
100 bobs pr stk.

Kan KATTEN ikke få noget af det___DER

Citat
Det har kostet mig kr.200,00 pr.overførsel

Det er det IKKE VÆRD.

Er det en normal RATE, Banker tager__

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 25-03-07 07:06

Det er nogle dyre pengeoverførelser I bruger.
Når man har det såkaldte EBAN og BIC nummer koster det ikke ret meget.
Hver gang jeg betaler en fgaktura til et firma i Østrig tager mit pengeinstitut 75,- kr i ekspeditionsgebyr, da jeg ikke kan gøre det selv via homebanking. Jeg har læst at ved andre pengeinstitutter kan man selv klare det via homebanking og det koster KUN 50,- kr. pr. overførsel.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 25-03-07 09:25

Hej hawaii7
Jeg har både EBAN og BIC nummer og overfører pengene via homebanking, og i
Nordea koster det kr.100.00 pr. overførsel, til både Nordea og den modtagende bank.

Som jeg skrev tidligere, ved jeg ikke, om gebyret er ens i alle banker.
Ku' være man skulle overveje at flytte bank!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-03-07 11:04

reg: 3202

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 25-03-07 23:35

Tak for svaret Mone.
Tager dig på ordet, men mener også der er forskellige priser, fra bank til bank.

Ikke ligefrem fordi jeg har tænkt mig at købe adgang, ville bare høre prisen.