/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 og faneblade
Fra : stl_s
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 24-03-07 13:55

Er der andre der har følgende irriterende bugs i IE7 ?

Jeg har under "Åbn links fra andre programmer i" -> En ny fane i det nuværende vindue. Det gør den så også nogle gange, men nogle gange "genbruger" den det sidste faneblad.

I Outlook Express åbner den konsekvent enten et nyt vindue, eller også genbruger den det første åbne faneblad.

Jeg kan se at der har været klager over det i betafasen, og det skulle være blevet rettet, men ....

Jeg har af og geninstalleret, renset ud, deaktiveret tilføjelsesprogrammer osv adskillige gange.

Det er lidt træls .

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-07 14:47

Jeg har problemet når jeg åbner links i Incredimail (kandu f.eks.) - så åbner den ALTID et nyt vindue...

Kun hvis jeg "taster" adresser ind åbner den nye faneblade.....

Derfor beholder jeg min "avant" lidt endnu

Den åbner ALTID faneblade uanset hvorfra.... (også søgefeltet)

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-03-07 14:58

Kan det have noget med dine mappeindstillinger - vis, at gøre = i kontrolpanel.
Samme sted system - avanceret - ydeevne - indstillinger.
Prøv at gendanne til standart.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 24-03-07 15:04

Refi, jeg har brugt Maxthon i lang tid, og har også fornylig prøvet Avant (igen). De virker begge to i den henseende, men har så lidt begrænsninger mht tilføjelsesprogrammer.

Disken, tak for forslag, men det ændrer ikke noget.

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 24-03-07 19:30

Rigtige mænd bruger Mozilla Firefox

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 28-03-07 21:26

Hmm, der kommer nok ikke mere ud af det her.

Må nok hellere få lavet den formattering, der længe har været tiltrængt .

Godkendelse af svar
Fra : stl_s

Dato : 28-03-07 21:27

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-03-07 22:07

Selv tak - og god arbejdslyst