/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Et somrhus/lille hus lejes ½år
Fra : martin.borre
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 24-03-07 13:10

Da jeg skal skrive en rapport vil jeg gerne leje et mindre hus eller sommerhus i et halvt år, for at få ro til det. fra fx april eller maj i år. Sonnerhusudlejerne vil have normal leje, dvs 4-6000 om ugen, dvs der bliver ikke taget hensyn til hvor lang tid det lejes for og defor bliver det ret dyrt. Er der nogen der kender en mulighed, fx nogle der ikke har fået et hus solgt hurtigt nok og ikke vil stå med to huslejer i den mellemliggende periode, så skriv venligst tilbage-
Martin Borre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-07 13:34

Prøv om du kan leje f.eks. et kolonihavehus mod at passe haven og lidt husleje.....

Det er da den billigste løsning....

Ellers må du en tur på campingplads....

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-03-07 13:35

Er det ligegyldigt hvor i landet??