/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Aprilsnar!?!
Fra : Softice_m_drys
Vist : 4471 gange
100 point
Dato : 24-03-07 11:17

Hej med jer,

Nu er det jo snart 1. April. Nogen der har en genial aprilsnar
man kan lave med venner og familie?

På forhånd takker

Mvh
Softice_med_drys

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-03-07 11:30

Sidste år var familien helt oppe at køre over at jeg blev fyret, hehe.. Prøv det

Men jeg følger lige med og får lidt inspiration

- Anden

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 24-03-07 11:48

Jeg synes man skal kende din familie, for at vide hvad der er en god aprilsspøg - hvad der vil glæde dem, more dem eller chokere dem! Brug din fantasi - du kender dem!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-03-07 11:57

Den klassiske:
Se der - og peger et sted hen.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 24-03-07 12:21

Invtere familie og venner på ferie fordi man har vundet i lotto

Øv, prøvede at Google aprilsnar, ingen gode forslag.. Men masser af links!!

http://www.google.dk/search?hl=da&q=aprilsnar&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

- Anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-03-07 12:55

Min nu afdøde far brugte altid.....

"Sikke et dejligt vejr i dag....
Skal vi ikke tage en tur på Bakken"

Vild jubel....
Alle gjorde sig klar....
Min far trådte ind i stuen med kaffebakken.
Lagde den på gulvet.
Stod op på den.

"Kom så - der er plads endnu"

Den gik i 3 år - så hoppede vi ikke længere på den....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-03-07 12:57

valde. -
Citat
Jeg synes man skal kende din familie, for at vide hvad der er en god aprilsspøg - hvad der vil glæde dem, more dem eller chokere dem! Brug din fantasi - du kender dem!

Selv kunstneriske (måske især) sjæle har brug for inspiration.....

Og man vælger slev ud af forslagene, æ' ou'

Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-03-07 12:59

øhh..selv... hihi

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-03-07 15:47

Den med bakken har jeg også prøvet hehe og som barn blev jeg lovet en båndoptager der lå ude i garagen....øvøv, det var et snørrebånd og en tøjklemme...nu om dage er der nok ingen der brændende ønsker sig en båndoptager

I øvrigt skulle den udvalgte gå over et dørtrin før at man kunne råbe aprilsnar

Ziggy99

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-03-07 16:18

Vi har prøvet flere men den bedste var nu da farmanden inviterede os alle ud at spise.

Vi var fiiiine og helt klar til at tage afsted - så gik han hen og åbnede terrassedøren og viste os derud *SUK*.

En anden gang, var jeg alene hjemme med ungerne, deres far var hos nogle venner for at hjælpe med noget computerhalløj (han er ITmand)...
Nu fik ungerne den geniale ide at ringe til ham og råbe 'Far HVAD SKER DER HER?? Der ruller tekst ned over hele skærmen, der står bare noget med 'delete all delete all delete all' og så kan jeg ikke nå at se mere..Faaaaarrr'...
Børnene var ikke så gamle, så far udbad sig nærmere forklaring men sønnen, som ringene 'bevarede forvirringen' og fortsatte med at fortælle om sagen.
Jeg har ALDRIG oplevet min mand komme så hurtigt hjem.

Konen kan drille sin mand ved at sende en fin buket blomster til ham med et kort hvor der bare står 'Tak for sidst' - og så afkræve ham en f-o-r-k-l-a-r-i-n-g!
Jeg vil så lige sige, at den med blomsterne jo altså kan risikere at blive en smule mere 'spændende' end tiltænkt men det er en helt anden genre.

God fornøjelse og venlig hilsen Dorthe.

God weekend til alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-07 17:25

Citat
Nu er det jo snart 1. April. Nogen der har en genial aprilsnar man kan lave med venner og familie?

Ork'e dog; ................masser !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-03-07 17:31

Hit med dem!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-07 18:01

D. 1-4-07 udgives: http://www.winsupersite.com/faq/windows_7.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-07 18:13

Ps. For at kunne køre Windows 'Seven' og fremad kompatibel software...anbefales det, at skifte til følgende hardware specifikationer for at få den fulde ( ) fornøjelse & fordel af dette operativsystem:

1.) http://www.cray.com/products/xt4/index.html
2.) http://www.research.ibm.com/journal/rd/492/wait.html
3.) http://www.computerworld.dk/art/9724?a=related&i=15198
4.) ...eller lign.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-03-07 18:19

Ps.. Med andre ord: Bild dem ind at de må opgradere til de segner ...eller har opbrugt husets friværdi ...hvis de vil følge med og undgå:

</VIRUS & SPAM>

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 24-03-07 20:10

Det afhænger jo lidt af situationen, min ex. havde flere gange
snakket om at jeg skulle invitere hende ud at spise, det gjorde jeg
så den første April, strandgrillen havde tidligt åbent det år, så der var
hotdogs til 5 kr stykket i 6 graders varme, men hun spiste kun 3
jeg måtte så holde hende varm hele natten. havde inger ikke haft
sit gode humør med i byen den dag, havde jeg for lægst været død.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-03-07 20:42

Hér var det ikke engang den. 1. april.......:

Min onkel invitede min faster ud til en ko kaffe, så hun klædte sig pænt på (tænk, at han ligefrem inviterede på kaffe - det har han aldrig haft hang til)

Kaffen blev indtaget på min onkels stam'café' - pølsevognen på havnen! (Han var kørelærer dengang).

SÅ blev hun fornææærmed'

Han har godt nok hørt for det siden!

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 25-03-07 18:48

Citat
En anden gang, var jeg alene hjemme med ungerne, deres far var hos nogle venner for at hjælpe med noget computerhalløj (han er ITmand)...
Nu fik ungerne den geniale ide at ringe til ham og råbe 'Far HVAD SKER DER HER?? Der ruller tekst ned over hele skærmen, der står bare noget med 'delete all delete all delete all' og så kan jeg ikke nå at se mere..Faaaaarrr'...
Børnene var ikke så gamle, så far udbad sig nærmere forklaring men sønnen, som ringene 'bevarede forvirringen' og fortsatte med at fortælle om sagen.
Jeg har ALDRIG oplevet min mand komme så hurtigt hjem.

Hold op hvor det er en griner...

Da jeg engang arbejdede i nabobyen og min mand i vores egen by, kørte fra sit arbejde og ud til mit arbejde, hvor han flyttede vores bil og "gemte" den af vejen.

Da jeg så skulle bruge denne efter fyraften (for at køre hjem) kunne jeg jo ikke finde den. Helt ude af flippen ringede jeg selvfølgelig til manden som var helt cool. Mine arbejdskollegaer fandt den holde på en sidevej og hvem var lige gal i skalden, da jeg fandt ud af mandens joke. Han var fuldstændigt upåvirket af, at jeg ville ringe til politiet.

Nå men gengælden var så at bytte sukkeret ud med salt (han er en sukkergris) og at se hans fjæs snørre sig fuldstændigt sammen, da han tog et stor slurk af kaffekoppen det var det værd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-07 18:57

Har vi ikke nok terrorister i forvejen.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-03-07 20:58

hyggemor - , dén var go'!

Har gjort det samme med min søster.

Vi sad tre tøser i en bil længere oppe af gaden og så hende stå i køkkenvinduet og snakke i tlf.

Den ene af tøserne havde lånt sin bil ud til min søster, og var, sammen med os, på vej til at hente den, da jeg fik denne geniale idé, at hun jo bare brugte sin egen nøgle og flyttede bilen over på nabo p-pladsen, så den ikke kunne ses.

Så sad vi dér i behøring afstand og ringede hende op, og sagde, at vi var på vej - om hun skulle have noget med fra kiosken. Bilejeren i baggrunden: Har du lavet buler? Har min bil det godt?

Søsteren kikkede ud af vinduet.......................... hold da K, der kom gang i fruen!

Jeg forsøgte at berolige hende, det bedste jeg havde lært. Så så, den kommer nok tilbage....

Den holder sgu nok et andet sted, skal du se. Ring du til politiet, vi er der om lidt. To sekunder efter ringede vi igen, for at hindre hende i at ringe til politiet. blablablabla og hvordan var det nu med den kiosk?

Alt imens sad vi med tilbageholdt åndedræt, bilvinduet åbent, telefonantennen (det var dengang) stikkende ud næsten lige for næsen af hende. Vi kunne se panikken i hendes blik.

Min veninde hentede bilen tilbage, da vi ringede på, og fik hende væk fra vinduet.

Se hendes ansigtsudtryk, da hun ser, at bilen er tilbage...........

Kommentar
Fra : Softice_m_drys

Dato : 26-03-07 11:26

Der er jo kommet rigitg mange gode ideer på banen.
Tror sagtens jeg kan bakse noget rigtig sjovt sammen!!
Tusind tak for alle jeres gode forslag..

Mvh
Softice_med_drys

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 100 point
Dato : 26-03-07 12:21

Velbekomme

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 20:55

Husk at lukke dit spørgsmål og held og lykke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-03-07 22:38

Vi skal vel liiige høre om resultatet, ikk'?

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 26-03-07 23:07

øhh jo da. Kan næsten ikke vente til 1. april

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 27-03-07 10:14

Jeg boede for en del år siden til leje i et hus med adgang til have, hvor der stod en gammel campingvogn. Dét år lykkedes det mig at bilde venner og familie ind, at jeg havde fået et rigtig godt og billigt tilbud og da jeg jo havde "stald i haven" nu var blevet ejer af en stor flok høns...! (Noget, som jeg måske godt kunne have fundet på...)

Den var harmløs, men udløste bagefter mange lettede grin!

Godkendelse af svar
Fra : Softice_m_drys

Dato : 28-03-07 10:26

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-03-07 13:09

Joh tak.....meen skal vi ikke have resultatet med?