/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ægte WindowsXP
Fra : Axelise
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 24-03-07 08:52

Jeg skal skifte min WindowsXP ud med en ægte udgave, da min ex-kæreste for nogle år siden lagde en kopi ind for mig.
Jeg ved, at man vistnok kan købe WindowsXP i Bilka, men eftersom jeg bor langt fra en Bilka, vil jeg høre om der ikke er nogen, der ved hvor jeg ellers kan købe en ægte Windows? Jeg bor i København.
Er det iøvrigt svært at installere den nye udgave? Eller er det sådan noget enhver idiot (mig) kan finde ud af??
Kan man evt. købe en ægte Windows over nettet, så jeg slipper for at skulle ud at stå i kø? I så fald ville det være rart med et link. Tak!

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-03-07 08:54

Du kan nøjes med, at skifte nøglen, hvis du køber samme version, som er indstalleret, det gør du med denne. http://magicaljellybean.com/keyfinder.shtml

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-03-07 08:55

Du kan købe en cd-key direkte hos microsoft, som så bliver sendt til dig via mail. tlf.80701315

Kommentar
Fra : miniclaus

Dato : 24-03-07 09:07
Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 110 point
Dato : 24-03-07 09:09
Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 24-03-07 13:47

Tak for svaret michael_30.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 24-03-07 16:21

Det var så lidt, skulle det være en anden gang...