/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Olie?
Fra : Junkboxs
Vist : 610 gange
100 point
Dato : 23-03-07 21:54

Hey.
Jeg er startet et arbejde nede på et værksted og det er fint nok.
Jeg har arbejdet der nede i nogle måneder og er begyndt at få hård hud på hænderne/fingrene, ok(knap så fedt). Men jeg arbejder med olie og det er blevet at lille problem. Når jeg er færdig med at arbejde og skal vaske mine hænder rene(med en sæbe med korn i), er det lige som om at olien sidder fast i den hårde hud og ikke kan komme af(dette var ikke et problem da jeg startede).
Det ser ikke så pænt ud, med halv beskidte hænde (;_;) - Så er der nogen der har en ide til at fjerne olien 100%?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 23-03-07 21:57
Godkendelse af svar
Fra : Junkboxs

Dato : 23-03-07 22:14

så siger jeg tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-03-07 22:18

Selv tak.....