/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
få ting tilbage..
Fra : benja4
Vist : 410 gange
20 point
Dato : 22-03-07 20:50

hej
min computer fik virus og formaterede sig..
og så er alle mine ting blevet væk.
det er meget film og musik jeg er blevt ked af er blevet væk
så mit spørgsmål er om i kender det bedste program til at få sine ting tilbage `??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-07 21:01

Citat
min computer fik virus og formaterede sig
... din computer formatterede sig jo ikke af sig selv

Har du brugt recovery og kørt en fuld restore har du slettet alt så det løb er kørt .

Kommentar
Fra : benja4

Dato : 22-03-07 21:07

hehe nej men jeg fik virus og kunne ikke tænde den så var jeg nød til at formatere den :P

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-03-07 21:16

og det er så derfor du skal køre med flere parationer

men hvis den er formateret ved jeg ikke hvor meget der er at gøre.

Men du kan vente på at en anden kommer ind i forummet

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-03-07 22:21

(hehe nej men jeg fik virus og kunne ikke tænde den så var jeg nød til at formatere den :P)
Du har jo startet op på CDèn, og lavet en ny installation, du skulle jo bare have reapareret.
Det bedste nu er jo at installere feks. file recovery eller et andet godt program på en anden computer, og så have din hardisk sat i den som slave.
Eller installere programmet på en slave, og gemme det den finder på slaven.
En del af disse programmer kan godt få noget brugbart fra en formateret disk, men kan ikke se navnet mm af de filer der reddes.
Du kan redde mange billeder, film, musik, breve, men sjældent spil, men et kæmpe sorteringsarbejde venter, og selve gennemsøgningen kan tage en hel dag.
VH Palle Hansen
PS: Det havde jo været smartere at redde fra din "defekte" disk, ik?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 22:31

Du har det med at "slette" ting.....

For 2 dage siden var det et memorykort.....

Tror du ikke bare du skulle være glad for du har en komputer der virker, og så glemme al det andet....

PS...

Medens den nu virker kan du vist roligt lukke de andre spørgsmål - de har jo ingen betydning mere....

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 22-03-07 22:32

vil give Refi ret.

Men ved du hvordan du laver parationer??
Så kan du da forhindre sådan noget træls noget i fremtiden

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-03-07 23:34

Havde du et D: drev hvor du kunne lægge filer.

Annuller spørgsmålet
Fra : benja4

Dato : 24-03-07 11:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål