/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gendannelse kun i fejlsikret
Fra : bellawow
Vist : 696 gange
150 point
Dato : 22-03-07 13:01

Hej
Er der en klog person der kan yde mig lidt hjælp, Jeg kan ikke gendanne min PC'er i alm. tilstand, der står kunne ikke gendanne.
I fejlsikret tilstand er der ingen problemer, der lykkedes det hver gang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 13:04

Hvad er så problemet ??????

Citat
der lykkedes det hver gang

Det lyder som om du "gendanner" hver anden dag

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-03-07 13:06

slet nogle af de gamle gendannelspunkter.

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 22-03-07 13:10

Alle gamle gendannelsespunkter er slettet.

Jeg vil gerne vide hvorfor jeg ikke kan gendanne på den almindelige måde som den skal kunne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 13:25

Det kan du sikkert også når du sletter de "gamle" gendannelser.....

Har du installeret alt for meget mellem hvert gendannelse kan den ikke finde ud af at rette det hele.

Derfor ALTID genstart efter ENHVER installation......

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-03-07 13:33

deaktiver systemgendannelse -> genstart og aktiver systemgendannelse

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 22-03-07 14:11

Det kan du sikkert også når du sletter de "gamle" gendannelser.....

Har du installeret alt for meget mellem hvert gendannelse kan den ikke finde ud af at rette det hele.

Derfor ALTID genstart efter ENHVER installation......

De gamle gendannelser er jo slettet så det er ikke det. Og jeg har ikke installeret formeget, faktisk kun 1 installation, og jeg :-cgenstarter altid bagefter[/B]

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 14:22

Så mangler du opdateringer - eller en rep. af WinXP

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 14:24

Alternativt er det du har installeret noget der IKKE kan rettes af XP.....

Hvad er det du har installeret ?????

Kommentar
Fra : bellawow

Dato : 22-03-07 14:41

Kommer igen senere i dag

Kommentar
Fra : alsoe

Dato : 09-04-07 19:28

vedr. gendannelse

Når jeg gendanner kører den blå linie hvor der ovenover står gendanner filer,til den mangler ca. 1
cm. Her stopper den og der sker ikke mere. Jeg har slettet alle tidligere gendannelsestidspunkter.
Hvad gør jeg ?