/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvilken side er bedst ?
Fra : Gipote
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 22-03-07 08:16

Hej alle
Vi prøver pt at lave den bedste hunde side.

Her er en lille afstemning.
Hvis man skal finde en hund på nettet, hvor er det bedste sted så (tag i betragtning om det koster penge osv)

1) www.dba.dk
2 www.Gipote.dk
3) www.gulgratis.dk
4) andet sted...

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 22-03-07 08:25

Det er vist ikke tilladt, det der med annoncer.

Kommentar
Fra : Gipote

Dato : 22-03-07 08:35

Ok, det var nu ikke ment som en annonce

Kommentar
Fra : Glennc

Dato : 22-03-07 08:42

tag du ud på kennel i rødovre.El de andre der ligger nærheden så ser du hunden og får det første gans indtryk du behøver.
Jeg vil ik råde dig til købe hunde gennem nette.Har dog selv gjort det men da kendte jeg hende forvejen.
Så bedste og billigste søg kennel så får du det du skal.

mvh glennc

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 22-03-07 08:44

Ok - hvis det ikke var ment som en annonce, hvad er det så ?

Seriøse hundeejere/kenneler sætter IKKE deres hunde til salg i de linkede medier.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 22-03-07 08:49

Så er det en reklame, det er vist heller ikke tilladt her.

Kommentar
Fra : HHdoggi-Design

Dato : 22-03-07 09:04

Dansk kennel Klub

Kommentar
Fra : Gipote

Dato : 22-03-07 09:20

Hej alle, jeg er ked af det blev set som annoncering eller reklame. Det var bestemt ikke meningen.

Tak for alle kommentar.

Martin.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 22-03-07 09:29

Din side skal nok blive god, når du får lidt mere kød på den.

Din side er jo kun om hunde. De to andre om alt. Og i det der mangler meget på din side, gør at jeg ikke vil samligne og udpege den bedste.

Lykke til med dit store arbejde.

Kommentar
Fra : lillian

Dato : 22-03-07 11:00

Jeg kan ikke forstå om det ikke er annonce ?...
hvad er det du vil have vi skal se på----
jeg kan ikke se nogen god hunde side.
der mangler meget -- prøv igen
men ingen annonce
lillian

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-03-07 11:30

Citat
Det er vist ikke tilladt, det der med annoncer

Kandu er næsten ikke andet.
Se i tips reklame efter reklame.

Din side er god nok, men der skal mere indhold på...
Men det kommer jo med tiden.

En anden ting, jeg syntes IKKE du skulle bruge ''login''
i opstarts fasen, da det skræmmer mange brugere væk,
da de ikke vil UD med oplysninger, til en ''begynderside''.

Men PØJ med det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-03-07 13:16

Den side du har lavet skal nok gi' pote.

Ps. Men jeg savner lidt opskrifter på Vovseragout.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 22-03-07 13:57

Jeg ville bruge http://www.dansk-kennel-klub.dk/1

En anden sag er, at din side KAN blive ok. Men du må se at få klaret begreberne. Hvad mener du med "stamtræ"? Det har vi vel alle. Eller "stamtavle"? Det er jo bare et nedskrevet stamtræ.

Hvis du VIL noget med din side, så skriv "Stambogsført i DKK" eller i DRU eller hvor den nu er stambogsført henne. Eller "ikke stambogsført". Det andet fortæller ingenting og får siden til at virke useriøs.

Og så er det lidt pudsigt, at alle hundene er af "hankøn"..

Kommentar
Fra : Gipote

Dato : 22-03-07 14:08

Hej Birgitta

Tak for kritikken, det vil vi straks se på !

Venligst Martin / Gipote.dk

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 22-03-07 16:15

Hej Martin.
Din side ser ud til at have et godt og seriøst fundament at bygge på. En ide kunne være at ave en ekstra side hvor man kunne efterlyse bortløbne eller stjålende hunde.
Hilsen Kim

Kommentar
Fra : Gipote

Dato : 22-03-07 17:24

Hej Kim

Det er da en fantastisk ide, det ryger straks på vores liste over ting vi skal have på.

1000 tak for ideen kim

Venligst Martin, www.gipote.dk

Kommentar
Fra : disken

Dato : 22-03-07 17:31

Det var ren REKLAME...

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 23-03-07 00:35

Nu er det altser sådan, at man skal jo ikke helt kimse af Den blå avis samt gul og gratis for jeg ved da at DKK opfordrer til samarbejde med blandt andet Den blå avis.
Men det med hvem der er bedst er jo også et spørrsmål om hvad vi søger, og jeg vil nok foretrække nettet når jeg kigger efter køb af ny hund.

Hilsen Nanahund.