/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotoprogram versus --
Fra : fleng
Vist : 622 gange
300 point
Dato : 21-03-07 23:18

Er der nogen der kender et fotoprogram med tilsvarende egenskaber som det link referer til.
http://www.picnik.com/app#/create

med venlig hilsen Fleng

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-03-07 23:24

Det er jo svært at se ud fra linket, med mindre man opretter sig som bruger... SÅ hvilke funktioner er det konkret du efterlyser?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 21-03-07 23:44

http://www.picnik.com/

så skulle der ikke noget i vejen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 00:01

Hvad er det du mener det kan som andre måske ikke kan.... ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 00:02

Og hvorfor et tilsvarende - så kan du da lige så godt bruge picnik ????

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 00:28

Picnik er et program som kører vi nettet - ikke et program der ligger på harddisken - det er det jeg ønsker den skal.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-03-07 00:30

Jamen, så har du jo fundet det

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 00:44

nej jeg har ikke - Jeg ønsker et program som kan udføre det samme som Picnic

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-03-07 02:54

Du kan jo prøve XnView som hentes her http://perso.orange.fr/pierre.g/xnview/enhome.html

Om det kan det samme ved jeg ikke, da jeg ikke har prøvet dit program. Jeg bruger XnView til forskellige opgaver der er for besværligt i Photoshop og jeg har lavet en lille guide her

http://bentjuul.capricornus.dk/redeye/

til de ting jeg bruger programmet til, men det kan en masse mere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-03-07 07:04

Du skriver at det er et program der ligger og på nettet, og det er det du ønsker..... Eller også skal u øve dig i betydningen af indskudte sætninger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-03-07 10:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 11:16

Den eneste forskel jeg kan se på picnik er NETOP at det ligger på nettet....

Så skal det "bare" ligge på harddisken er der 100vis af programmer der kan det samme

Så det er da bare at gå igang med google og afprøve funktionerne i de forskellige, gratis såvel som betalingsprogrammer.

Den "enkelte" funktion i picnik kan vi jo IKKE kontrollere da det kræver vi melder os som brugere....

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 11:58

Det er da mærkeligt, jeg kan køre programmet med alle dens funktioner (jeg har aldrig oprettet mig som bruger), men kun når jeg er på nettet. derfor søger jeg et program der kan det samme uden at man skal være opkoblet.
kortover verden dine kommentarer kan jeg kort undvære.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 12:01

Jamen det kan de alle - hvad er SÅ specielt ved picnik ????????

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 12:10

Refi - jeg ville sende en mail til dig med uddybende forklaring + illustration af hvad jeg mener - det kan jeg desværre ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-03-07 12:11

http://www.xnview.org
Som også BentJuul henviser til.
Det er et dejligt program som ligger på min bærbare til feriebrug.
Det er absolut gratis og uden reklamer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 12:23

Citat
uddybende forklaring + illustration af hvad jeg mener

Jamen hvis det er "specielle" funktioner du søger er det da bare at remse op HVILKE funktioner det er

Næsten ALLE billedbehandlingsprogrammer har de forskellige funktioner....

Evt. kan programmerne jo bare kombineres....

Det den ene ikke kan, kan den anden....

Så det er unægteligt lidt svært at se hvor forskellen ligger

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 12:38

Hvis ikke du har været inde og bruge programmet, så har jeg svært ved at forklare hvad jeg mener
mit tlf. er 97 40 34 36

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-07 12:49

Læg ALDRIG den slags her på Kandu

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 13:10

jeg lukker - det her er helt afsporet

Annuller spørgsmålet
Fra : fleng

Dato : 22-03-07 13:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål