/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Reklamer i Live Messenger...
Fra : justuniverse
Vist : 545 gange
200 point
Dato : 21-03-07 21:40

Hej alle.

Er det bare mig, der de sidste par dage har været ved at blive vanvittig over de reklamer, der er kommet for McDonalds i Live Messenger, som starter op med en film, hver gang man uforvarent kommer til at køre musen hen over dem?

Det er for mig lige så irriterende (og som sådan langt hen ad vejen vel lige så "skadelig"?) som spyware som feks. ErrorSafe og lignende. Dem ved jeg så bare, hvad jeg skal gøre for at slippe af med.....

Er der nogen, der ved, om man kan slå reklamevisningerne fra i Live Messenger, eller er det "bare" udviklingen???

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-07 21:46

Du kan patche Messenger med Mess Patch, som du finder på http://www.mess.be/

Klik på linket "Mess Patch" i den øverste boks til venstre på hjemmesiden.

Når du kører patchet, har du blandt andet mulighed for at fjerne reklamerne fra Messenger. Der er også mange andre smarte funktioner.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : justuniverse

Dato : 21-03-07 21:59

Tak for svaret sion.
Det er nok det hurtigste, fedeste og mest brugbare svar, jeg nogensinde har fået her i Kandu

Kommentar
Fra : sion

Dato : 21-03-07 22:08

Godt du kan bruge svaret. Jeg vil ikke selv undvære Mess Patch.

Jeg bruger desuden Messenger Plus http://www.msgpluslive.net/

Simon

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-03-07 22:13

Det gør jeg også, men jeg var ikke klar over, at denne her patchning fantes.... Den er en stor befrielse allerede....

God weekend (snart...)