/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Clan banner grafiker søges
Fra : Jonsina
Vist : 376 gange
260 point
Dato : 21-03-07 17:12

Er der en der kan lave et Leaderboard (728 x 90) til min clan side gerne i flash hvis ikke er et normalt også ok,
Der skal stå vores clan navn : Danish Pro Killers
og det skal være til en Counter-Strike: Source clan gerne med en GIGN eller gsg9 model på
og bagrund fra de_dust2
Jeg har selv forsøgt men det gik ikke særlig godt så jeg prøver her og ser om der er nogen der vil
giv mig et eksemple på et billede du har lavet og så vil jeg bestemme hvem det skal være ud fra det

tak på forhånd

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-03-07 19:21

Prøv at kontakte én eller anden "geek" på TeamSpeak. Der er masser af drenge, der er rigtigt gode til det dér... Og de elsker det.

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 19-04-07 21:27

Måske kan du arbejde videre med dette: http://www.mh-media.dk/lan.html