/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer med link til chat og fotos
Fra : zonker
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 14-01-03 21:59

Nogle stykker af jer har haft problemer med at komme på.

Det er derfor VIGTIGT at i husker HELE adressen :

chat:

http://yff.dk/chat/

Der skal VÆRE / i slutningen af jeres link, ellers får i en fejl når i forsøger at logge på.

Det samme gælder fotos :

http://yff.dk/web_pages/kandu/

DER SKAL VÆRE / I SLUTNINGEN AF LINKEN......

Har fået fejl på følgende ip-adresser :

213.237.x.x
80.199.x.x
212.10.x.x
212.242.x.x

så HUSK / i jeres link adresselinie i browseren når i skal på siden.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 14-01-03 22:02

PS : Hele serveren er indrettet på den måde, at dem som bruger downloadmanager og forsøger at komme ind på siden vil blive afvist.
Dette sker da nogle desværre tror, dat er gratis at drive en webserver med 3000 besøgende om dagen....
Og alle skal jo have en fair chance for at kunne komme ind på siden/serveren.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 23:02

Nuværende katalog: http://yff.dk/web_pages/kandu/

--------------------------------------------------------------------------------

Advarsel: kan ikke importere filen "ny_Uffe_29.JPG" med ekstention "JPG". Du har kun rettigheder til at uploade/importere medie filer (med følgende ekstentions jpg gif wav mid midi au ra lng dat ). Hvis du skal have uploaded andre filtyper, må du kontakte webmasteren og bede om rettigheder til at uploade alle filtyper. Eller, bede om rettigheder til at uploade filer med ekstention "JPG".

????

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 14-01-03 23:04

Att: Uffe29
Kan det have noget at gøre med at du har lavet filtypen med STORE BOGSTAVER??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:06

okay nu spiller jeg liiiige dum måske - kan se du skriver med stort - skal filtypen ikke netop være små bogstaver ???

*dukker mig* - Måske det er det dummeste der nogensinde er blevet sagt - men vil jo så gerne hjælpe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-01-03 23:06

Det nye billede er da lagt op Uffe?
så det må da have virket
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-01-03 23:16

jeg har lige prøvet at lægge et op hvor jeg skrev JPG ( med stort ) og den kom med samme meddelse som du beskriver, Uffe - og nu efter der lavede jeg den om til jpg
( med småt ) og så virkede det ....

så hvis det du skrev med store og små bogstaver skal tages for pålydende - var det det der var forklaringen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 14-01-03 23:21

jeps, det virker med små
jeg kunne ikke komme ind på denne side igen

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-01-03 07:32

Den er desværre en smule optaget, med 3000 besøgende i døgnet :)
Som regel er der 50 online ad gangen og det er det der gør den langsom og da TDC ikke har større forbindelser end denne 2 Mbit, der er til at betale for menneskepenge, kan det ikke køre hurtigere

Og til jer der gerne ville chatte igår aftes ;), kan jeg sige at vi sad to mennesker og ventede i ca. 30 minutter. Den 1. dukkede først op kl. 21.25 og der var vi gået og fnoller kl. ca. midnat ;-(

Måske icq-nummer var at foretrække forinden, eller hvad ?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 50 point
Dato : 15-01-03 11:57

Hej Zonker
Den der dukkede op kl 21:25 på chatten,det var da bare mig,men da der ingen var hjemme,så lå jeg en lille besked,og listede ligeså stille hjem igen
jeg var derinde mange gange igår,men da jeg kunne se at der ingen brugere var,ja så loggede jeg ikke ind
men måske er der lidt mere held i sprøjten i aften/nat
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 15-01-03 12:00

Ja det var nogle tomme selskabslokaler der mødte een derinde - men vi ser hvordan det ser ud i aften *S

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-01-03 13:27

øh... Hvad skal entre-indtægten sættes til ? Samme tid, sted og dans ?

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 20-01-03 17:20

Tak for svaret briani.