/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
På trods af forkert forum
Fra : maxhankat
Vist : 553 gange
300 point
Dato : 21-03-07 08:55

Jeg ved godt, at dette ikke er det rette forum til at stille dette spørgsmål, men jeg forsøger alligevel og håber, at der er en kyndig bruger, der kan, vil og har lyst til at svare på om dette tilbud fra Aldi fra den 29.marts er et godt tilbud. Prisen er 1.699.- kr

Mvh
maxhankat
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TILBUD FRA ALDI:

Medion Navigationssystem

3,5" TFT touchscreen display

Samsung® 400 MHz processor for hurtig navigation

SiRF III GPS modtager for stabil satellitforbindelse

1 GB integreret hukommelse med Skandinavien og en del af Vesteuropa forudinstalleret (resten af Europa findes vedlagt på DVD)

Kortmateriale med navigation på tværs af landegrænser i Europa

3D kort-visning
Nyeste navigationssoftware ME 2.3A fra NAVTEQ®

SD-MMC kortlæser til hukommelseskort

Stemmenavigation på 16 forsk. sprog

Integreret billedfremviser, kompasfunktion, masser af POI´s (info om benzinstationer, rastepladser m.v.)

Travelguide med rejseinformation på 50 europæiske hovedstæder

Tilbehørspakke med headset, taske, software, 12V ladekabel, USB kabel og bilrudesugekop

3 års garanti og adgang til hotline
-------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-07 09:10

tjahh det er dyrt at finde vej

de solgte den til 2999,- i december

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 310 point
Dato : 21-03-07 09:12

Det ser jo meget godt ud - og til den pris/garanti kan det jo aldrig gå helt galt...
Prøv den nogle uger og gør så op med dig selv om du vil beholde den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-07 09:36

Hvad er det du vil have svar på.... ?????

Umiddelbart ser det udmærket ud.....

Køb det - Prøv det.....

Virker det ikke efter hensigten kan du sikkert levere det tilbage.....

Der plejer ikke at være de store problemer i Aldi....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-07 09:37

PS....

Men tro ikke det du får er en NY GARMIN

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-03-07 10:24

Om Medion - eller øvrige GPS'er er gode eller dårlige har lidt at gøre med, hvilket mærke man hælder til. Der er to vigtige ting man skal have på det rene med valg af en GPS'er. 1. Kan den opdateres med kort/software og 2. hvad koster det at opdatere?
Jeg havde i 30 dage en Garmin C510, som var dårlig til at vise vej (gl. software) Jeg har nu en MIO C510, rigtig god til at vise vej og kan opdateres. Den fås p.t. til under 2.000 kr. på nettet!

Der er ikke langt fra 1700 kr. til 2000 kr. Held og lykke med dit valg!

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-03-07 10:47

mirti: ja, det har du ret i!

Stounberg: Det er jo et forslag.

refi: Ok, jeg kan da lige spørge i Aldi, om de vil lade købet gå retur, hvis den ikke dur. (det rimer),
og jeg tror naturligvis ikke, den kan være lige så god, som en dyrere.

alka: Et meget informativt svar, men jeg køber aldrig på nettet, hvis man ikke kan få varen
leveret og betale ved modtagelsen.

Mvh

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 23-03-07 17:52

Medion er generelt et ok produkt og til 1699,- kan det altså ikke gå helt galt. Og som tidligere nævnt så er Aldi lette at have med at gøre i reklamations spørgsmål

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-03-07 18:45

Fijala.

Tak for din kommentar. Det er fint at vide for mig. Jeg skal derop (Aldi) i morgen, og så vil jeg spørge, om de vil tage den retur, hvis vi ikke synes den er ok og så evt. anskaffe et dyrere og måske(?) bedre produkt.

Jeg vender i alle tilfælde tilbage hertil.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 28-03-07 12:40

Tak for svaret Stouenberg.

Så var jeg i Aldi i dag (kl.09.00 - der var rigtig , hvor jeg købte GPS'en og fik samtidig bekræftet, at jeg kunne fortryde indenfor 30 dage, som du skrev, og det skulle jo være tid nok til at afprøve sådan en sag.

P.S. Min Aldi havde kun 12 stykker af dem!

mvh
maxhankat.