/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vista OEM Spørgsmål
Fra : thecool-boy
Vist : 497 gange
20 point
Dato : 21-03-07 07:29

med vista oem version lidt spørgsmål...

1. kan man installere den på sin computer flere gange altså på en computer...

2. når du sætter dvden i og menuen kommer er der så en knap hvor der står opgrader...

3. kan man installere den fra en helt tom harddisk...

4. er der noget man skal være ops på...

5. hvad er forskellen på en oem og en retail

kan ikke finde noget hos vores ven her : www.google.dk

dette produkt vi taler om: http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=66I%2D00730

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 20 point
Dato : 21-03-07 08:04

OEM følger den PC, den er indstalleret på - retail følger personen, der købte den. Du booter på dvdèn under start af PCèn, når du vil indstallere. Den kan indstalleres på en tom disk, og du kan opgradere, som jeg ikke vil anbefale.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-07 09:28

Hvorfor bliver du ved med at stille spørgsmål og så bare annulerer dem......

Du har ALDRIG accepteret et spar

Spild af tid....

Godkendelse af svar
Fra : thecool-boy

Dato : 14-04-07 11:48

Tak for svaret peet49.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 14-04-07 13:36

Selv tak.