/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
mønster til bolde
Fra : sorenbot01
Vist : 3997 gange
20 point
Dato : 20-03-07 23:30

Hej.

Jeg har mistet et næsten 20 år gammelt mønster på bolde til babyer. Boldene var sat sammen af 12 stykker formet som appelsinbåde og formet så små børn kunne holde om bolden ved at tage fat i en båd. En båd var syet af 3 stykker stof. Er der mon en der kan hjælpe mig med et mønster.

MvH
tamarra@email.dk

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 20-03-07 23:57

er det en fingerbold du mener? sådan én har jeg vist mønstret på. leder efter det imorgen.
hilsen runa

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 21-03-07 06:35

jeg leder også - den er nemlig go'.

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 20 point
Dato : 21-03-07 06:38
Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 21-03-07 21:54

jeg kan ikke finde mit mønster. men jeg har skrevet til biblioteksvagten, som måske kan hjælpe. jeg får svar i morgen.
hilsen runa

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 22-03-07 13:56

og jeg har fået influ...hosthost..enza.
men har ikke glemt dig

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 22-03-07 14:30

god bedring aase!

Kommentar
Fra : hellegudme

Dato : 22-03-07 16:53

Jeg kan hjælpe med en strikkeopskrift på bolde, hvis alt andet glipper for dig.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 23-03-07 22:12

har fået svar fra biblioteksvagten.hun har fundet et mønster til en gribebold. princippet er det samme, men nogle af bådene er syet på tværs. bogen er af elaine hammond og hedder: patchwork til børn.
den er faktisk rigtig god. den er magen til den opskrift jeg har ( som at altså jeg ikke længere kan finde......, måske skulle jeg også bestille bogen på biblioteket.....).
hilsen fra runa

Godkendelse af svar
Fra : sorenbot01

Dato : 24-03-07 20:34

Tak for svaret aasenissum.
Jeg har bestilt mønstret hos madam Blå.
Tak for hjælpen allesammen.
v.h. Tamarra

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 24-03-07 21:19

det glæder mig, at jeg kunne være dig til hjælp, t.pjevser. og tak for ønsket om god bedring. der går vist nok ca. 4 dage endnu, før det trapper ned.

...aasehostsnotnæse - det er dæleme "tralst"