/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Dyrepension
Fra : tusneldada
Vist : 1171 gange
200 point
Dato : 20-03-07 17:16

Er der nogen, der kan anbefale en kattepension i Københavns-området?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 20-03-07 17:27

Nu er alt jo relativt mht. afstand men denne er virkelig god:
http://www.katte-ferie.dk/index.htm
Ligger i Humlebæk i nærheden af Helsingør motorvejen.

Accepteret svar
Fra : bfksorte

Modtaget 200 point
Dato : 20-03-07 22:57

Jeg skal have min hund i pension og er af min dyrlæge blevet anbefalet Vejlegaarden, som har både hunde og kattepension. Det er en lille pension med kun 15 hunde ad gangen. Jeg ved ikke hvor mange katte. Jeg har mailet med dem inden jeg bestilte plads og de bad om oplysninger om min hund, så de kunne lære den at kende og tilbød den kunne komme på prøve en dag gratis, så den kunne prøve det af og de kunne lære den at kende.
Pensionen ligger lige uden for Måløv og deres hjemmeside er www.vejlegaarden.dk
Jeg skal have min hund der op fra d.20.4 og seks dage frem og regner med, at jeg som tip skriver om det om det.
Men ellers held og lykke, for det er noget af en jungle med pensioner

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 20-03-07 23:00

Som taliskoko skriver, så er alt jo relativt mht. afstand, denne ligger i Helsinge.
Men denne er bare det rene luksus, og mine katte har været der tit.

http://www.kameludl.dk/

Tag dig ikke af navnet, det er "hængt ved", det er nu en katte og hundepension

Kommentar
Fra : pii

Dato : 24-03-07 13:53

Til sommer skal vi have vores katte passet på Kennel Vestegnen:

http://home14.inet.tele.dk/kennel/

Det ser rimeligt ud og er ikke så langt fra Hedehusene i Stærkende.

Pii

Godkendelse af svar
Fra : tusneldada

Dato : 24-03-07 14:07

Tak for svaret bfksorte.
Også en STOR tak til alle jer andre for jeres inputs