/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Max Motor på Hjul?!?!?
Fra : jjhj
Vist : 1457 gange
50 point
Dato : 20-03-07 17:10

Hej Alle sammen!!

Hmm.. Ved ikke om i kender ham... men prøver nu alligevel...

I kender Max Motor fra Disney Tegnefilmene, ik? ham der piloten der er håbløs til at flyve :) Han er bla med i Rip, Rap og Rup på nye eventyr - Jagten på den forsvundne lampe... Jeg har netop lige set den film. Og kom til at tænkte på at for LANG tid siden mener jeg meget kraftigt at have set en tegne film hvor nøjagtig samme Max Motor var med i men bare med et Hjul som fødder.... Og vist nok også en motorhjelm...

Er der nogen der ved hvad han hedder? eller hvertfald kan finde et billede af ham?

Håber at I kan hjælpe..

Hilsen JJHJ

Accepteret svar
Fra : Snacky77

Modtaget 50 point
Dato : 20-03-07 18:46

Hejsa,

Efter lidt søgen på google fandt jeg ud af at han hedder Fenrik Klinkeæg og hans heltenavn er Gizmo and.. Fandt det i denne tråd: http://filmz.dk/forum/item/17455/

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 20-03-07 22:52

Tak for svaret Snacky77. det var lige hvad jeg ledte efter