/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Udbakke tømmes ikke
Fra : BjornJ
Vist : 1773 gange
100 point
Dato : 20-03-07 10:00

Der er opstået et problem!
Når jeg sender mail bliver de lagt i udbakken, og slettes ikke når de bliver sendt.
Nogen gange kan jeg se i "sendt post", men ikke altid.
Resultatet er at jeg igår sendt en bølge af måil til mine sagesløse kontakter.
Nu håber jeg at denne mail bliver sendt til kandu.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-07 10:57

Så mangler vi bare det aller vigtigeste.....

HVILKET mailprogram taler du om..... ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-07 11:29

hvis intet andet dur kan du forsøge som her beskrevet:

punkt 56 : http://hcma.dk/tips51to60.htm#no56

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 20-03-07 11:58

Outlook Exprees

Bjørn

Kommentar
Fra : alka

Dato : 20-03-07 15:16

Hvis de stadig ligger i udbakken, så skulle de jo ikke være blevet sendt! Prøv at lukke ruden op (jeg kan ikke huske hvordan i dit amil program), så du kan følge med i, hvad der sker. Får du nogen fejlmeddelelser om stop e.l.?

Prøv at slette hele din opsætning og start forfra, det kunne måske også tyde på, at der er et pasw. porblem.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 22-03-07 19:15

Suplerende oplysninger:
Når jeg prøver at sende en mail står der følgende:
"Der opstod en fejl under forsøget på at udføre den ønskede opgave.Yderelige oplysninger finder du på listen over fejl"
Og på den liste står der ikke noget.
Jeg har sendt en masse testmail til mig selv, og de kommer frem, men står ikke under "sendt post", men bliver stående i udbakken.
Hver gang jeg sender kommer de til mig, men jeg får hele tiden den samme besked som jeg startede med at skrive.
Jeg har være inde en masse steder, men kan intet finde om regristrering i udbakken.
Er der ingen der kan hjælpe mig?

Bjørn

Kommentar
Fra : f.b.jensen

Dato : 26-04-07 23:59

Hej
Jeg har selv haft samme problem, hvor udbakke ikke blev tømt.
Løste det ved at søge efter UDBAKKE.DBX og slettede filen.

C:\Documents and Settings\ffff\Lokale indstillinger\application Data\Identies\(15A11OD8-911A-4F00-0000-000)\microsoft\outlook express\