/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
snehvide film ?
Fra : bublebee
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 19-03-07 21:30

Kan ikke huske så meget af den. mener at det er hende fra alien der er den onde stedmoder.
En prins på en hvid hest, nogle dværge og øøh ja. Snehvide er vidst korthåret og mørkhåret. der er også noget med en borg og en fest.

Ja hjæææælp gg

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-07 21:32

Hvad er spørgsmålet?

Er det titlen du leder efter? så hedder den sandsynligvis Snehvide

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-07 21:32

Her er den med Sigourney Weaver (som også spiler i Alien)

http://www.imdb.com/title/tt0119227/

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-03-07 21:40

hmm tror ikke det er den. Uha kan simpelthen ikke huske hvad den hedder

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-07 21:44

Det er sandsynlivis den eneste snehvide film med " hende fra alien"

Og der er jo nok også grænser for hvor forskellige ting den kan hedde hvis det er en Snehvide film

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-03-07 21:50

nope det var ikke den, så uhyggelig er den ikke.....hmm kan virkelig ikke huske så meget af den, bare at den er rigtig god.

Noget med at snehvide på et tidspunkt har nogle læderpose sko på....og en stor åben plads hun løber henover ved en borg fordi hun vidst er solgt til en eller anden mand eller noget i den retning.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-03-07 21:51

så er den nok ikke med hende alien damen alligevel.....hehe. Heller ikke sikkert den hedder noget med snehvide, men handlingen minder lidt om den

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 19-03-07 21:53

OK, god jagt

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-03-07 22:04

heh jo tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 22:40

Citat
snehvide film

Så den som tegnefilm UHA-DA_DA
Kan den også fåés med virkelige mennesker...?

Du skulle have set den tegnede udgave,
så er ''filmen'' intet værd...

____________________

Eller tænker du på Porno____

Det er et helt andet KNÆFALD....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 22:42

Er det bare filmen, IKKE tegne-ditto.
Så giv en PM - eller gå ind på www.piratbay.org ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 22:43

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-03-07 22:44
Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 20-03-07 09:55

det er ikke tegnefilmen, og er ikke sikker på den hedder noget med snehvide, den minder bare om det i historien.

Og når jeg nu ikke kan huske navnet er det svært at gå ind og lede efter den :(

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 200 point
Dato : 24-03-07 10:32

Er det den fra 1999 med Drew Barrymore og Anjelica Houston?

http://www.imdb.com/title/tt0120631/

Ever After......

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 24-03-07 10:44

Tak for svaret IceCap. Det var nemlig lige den jeg ledte efter